Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Importera kläder/accessoarer

Inlägg 1 av 3

2006-01-24, kl 16:18

username

Johanna
Pettersson

Inlägg: 3

Importera kläder/accessoarer

Hej!
Jag skulle behöva importera moderna kläder och accessoarer med bra kvalité. Jag har skrivit här förut och fått svar med e-mail adresser etc. När jag väl kontaktat dem har det visat sig vara något helt annat. Det är bara slöseri med eran tid, och min egen. Jag vill inte verka snorkig, men vår idé är att satsa på kvalité men framför allt moderiktiga kläder och accessoarer, som är internationella, och inte modet i ngt specifikt land. Ser gärna att det är kläder som har något extra, och gärna om kontaktpersonen har en hemsida att visa upp. Vi är mycket seriösa, så till rätt leverantör finns det stora möjligheter.

Tack!

Med vänligaste hälsningar, Johanna P

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-01-25, kl 16:54

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 3

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-28, kl 23:49

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 90

Kolla in på www.jeywear.com för hjälp o info.

// Jonas


Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag skulle behöva importera moderna kläder och accessoarer med bra kvalité. Jag har skrivit här förut och fått svar med e-mail adresser etc. När jag väl kontaktat dem har det visat sig vara något helt annat. Det är bara slöseri med eran tid, och min egen. Jag vill inte verka snorkig, men vår idé är att satsa på kvalité men framför allt moderiktiga kläder och accessoarer, som är internationella, och inte modet i ngt specifikt land. Ser gärna att det är kläder som har något extra, och gärna om kontaktpersonen har en hemsida att visa upp. Vi är mycket seriösa, så till rätt leverantör finns det stora möjligheter.

Tack!

Med vänligaste hälsningar, Johanna P

Inläggets betyg
Svara Svara med citat