Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Pärlor i lösvikt

Inlägg 1 av 4

2006-01-22, kl 21:34

username

Medlem
#41223

Inlägg: 6

Pärlor i lösvikt

Hej!
Jag behöver hjälp av någon med att importera sötvattenpärlor från Kina och glaspärlor från Tjeckien.
Finns det någon som kan ge mig lite tips så vore jag himla tacksam!!! e-mail [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-02-19, kl 17:51

username

Medlem
#34536

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag behöver hjälp av någon med att importera sötvattenpärlor från Kina och glaspärlor från Tjeckien.
Finns det någon som kan ge mig lite tips så vore jag himla tacksam!!! e-mail [email protected]




hej...jag har några adresser till tjeckien......jag är också intresserad att ta in pärlor...........vi kunde kanske hjälpas åt .....hör av dig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-03-07, kl 10:16

username

Mia
Hedberg

Inlägg: 1

Hej, jag skulle också vilja veta var man kan få tag på pärlor på ett bra sätt. Om någon av er har tipps vore jag väldigt tacksam för svar. Maila gärna på [email protected] MVH Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-05-05, kl 10:52

Rikke

Rikke

Inlägg: 1

Hej...tro det eller inte, men även jag är intresserat av att ta in pärlor både glas och sötvattenpärlor. Jag har ett lite företag som tillverkar smycken. Hur långt har ni andra kommit?? har ni börjat samarbete kring detta...tor faktiskt att det skulle löna sig eller??
Jag finne på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat