Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Importera kläder från Thailand!

Inlägg 1 av 7

2006-01-18, kl 00:08

username

Patrik
Hellberg

Inlägg: 11

Importera kläder från Thailand!

Hur ska jag göra för att hitta leverantörer och vad kostar det?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-01-18, kl 00:09

username

Patrik
Hellberg

Inlägg: 11

Självklart går även Kina och dylikt bra som importland. Någon som kan hjälpa mig?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-01-18, kl 04:29

username

Seble
Gebretsadkan

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Självklart går även Kina och dylikt bra som importland. Någon som kan hjälpa mig?



Jag bor i kina och skulle kunna hjalpa dig med att skcika kladerna. Hur stor kvantitie handlar det om? vad e det for kladsort du e ute efter dam herr? mejla mig pa [email protected] sa kan vi diskutera vidare.
mvh
seble

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-01-30, kl 16:34

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 1


Jag bor i kina och skulle kunna hjalpa dig med att skcika kladerna. Hur stor kvantitie handlar det om? vad e det for kladsort du e ute efter dam herr? mejla mig pa [email protected] sa kan vi diskutera vidare.
mvh
seble[/CITAT]

Hej!
Jag söker kontakt i Kina för import av kläder. Har du jobbat med det förut?
Mvh
Camilla
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-02-04, kl 09:27

username

Kent

Inlägg: 204

Är i Thailand just nu och besöker olika leverantörer av kläder. Jag kommer att vara kvar här ett tag. Maila mig på [email protected] om vad det är du söker så ska jag undersöka prisbild mm åt dig. Ska även försöka skicka bilder m.m.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-08-16, kl 11:04

username

Somsri
Petnoak

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Är i Thailand just nu och besöker olika leverantörer av kläder. Jag kommer att vara kvar här ett tag. Maila mig på [email protected] om vad det är du söker så ska jag undersöka prisbild mm åt dig. Ska även försöka skicka bilder m.m.

hej kan du tar reda på vad det är för trender som är mest inne just nu när det gäller kläder och väskor i thailand..kan du även skicka bilder vore tacksam.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-08-16, kl 11:05

username

Somsri
Petnoak

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Är i Thailand just nu och besöker olika leverantörer av kläder. Jag kommer att vara kvar här ett tag. Maila mig på [email protected] om vad det är du söker så ska jag undersöka prisbild mm åt dig. Ska även försöka skicka bilder m.m.

mitt email: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat