Inlägg 1 av 8
2006-01-17, kl 14:38
Sötvattenpärlor
Skulle vilja komma i kontakt med någon som imp. sötvattenpärlor samt halvädelstenar. el. tips på billiga grossister?
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemSkulle vilja komma i kontakt med någon som imp. sötvattenpärlor samt halvädelstenar. el. tips på billiga grossister?
Svara Svara med citat
hej
Är det för att sälja vidare i styck ...eller till att göra egna smycke.??? jag har precis köpt in från kina av just det du söker......men eftersom det är första gången jag gör det vet jag inte priset...med tullavgifter o dyl...men vi kan ju höras om du fortfarande är intresserad,.....
det är 62 suns igen ...du kan kontakta mig på [email protected] förväntas få pärlor o dyl nästa vecka......välkommne
Ursprungligen postat av:
hej
Är det för att sälja vidare i styck ...eller till att göra egna smycke.??? jag har precis köpt in från kina av just det du söker......men eftersom det är första gången jag gör det vet jag inte priset...med tullavgifter o dyl...men vi kan ju höras om du fortfarande är intresserad,.....
Hej
Jag är också intresserad av pärlor och gör egna smycken och säljer även färdiga smycken. Skulle vilja ha kontakt med dig.
Hej!
Jag har fina och billiga sötvattenspärlor som bara väntar här hemma hos mig. De är mellan 5 och 15 mm, runda, droppformade eller ovala. Färgerna är vit, rosa, färgade svarta eller färgade guldiga. Priser varierar och beror på hur många ni vill ha. Jag har även turkosa och beiga små glaspärlor och olika smycken i hematit, cubic zirkonia ochsilver. Ge mig mail-adress så får ni bilder!
[email protected]
jag har också intresse av att köpa sötvattenpärlor och diverse smycke tillbehör, hör gärna av dig ifall du känner till nån som säljer.