Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg 1 av 3

2006-01-14, kl 21:33

username

Jimmy
Backe

Inlägg: 30

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!

Jag bor i en liten by söder om borås.. Har kollat runt lite o kollat va folk vill ha osv. Men inget svar får man. Så då får man komma på nått eget men gör jag de? NEJ. De som är väldigt poppis här är antika grejer men de finns redan så mycke utav den sorten. Men jag försöker o komma på nått.. Kan ni hjälpa mig. Jag är inte rädd för o sattsa på nått. Kanske en webbutik med import saker. Billiga kläder. Men jag vet ej va man hittar sånt.. Nån kanske vill sälja ett billiga parti med nått till mig.. Hjälp mig för guds skull!!!!

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-01-15, kl 21:16

username

Victor
Henriksson

Inlägg: 16

En affärsidé som jag ger bort gratis här och nu då jag fick skrapa bilen ren från snö och is.

Erbjud dig att skrapa folks bilrutor på morgonen innan dom ska iväg till jobbet. Sätt upp lappar på anslagstavlor lägg i brevlådor och be dom ge registreringsnummer och faktureringsadress och ut och skrapa.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-01-16, kl 15:08

ismael

ismael

Inlägg: 5

hej...

jag har lagt in på msn, kom in så kan vi snacka lite, ja ha tankar på att köpa in kläder från turkiet och sälja här i sverige.. kanske kan samarbeta...

MVH/ ISmail

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag bor i en liten by söder om borås.. Har kollat runt lite o kollat va folk vill ha osv. Men inget svar får man. Så då får man komma på nått eget men gör jag de? NEJ. De som är väldigt poppis här är antika grejer men de finns redan så mycke utav den sorten. Men jag försöker o komma på nått.. Kan ni hjälpa mig. Jag är inte rädd för o sattsa på nått. Kanske en webbutik med import saker. Billiga kläder. Men jag vet ej va man hittar sånt.. Nån kanske vill sälja ett billiga parti med nått till mig.. Hjälp mig för guds skull!!!!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat