Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Eget telemarketingbolag

Inlägg 1 av 6

2004-03-10, kl 12:22

sterndahlen

sterndahlen

Inlägg: 3

Eget telemarketingbolag

Hej! Vi är i startgroparna av ett telemarketing-företag som ska sälja produkter till privatpersoner först och främst.
Vad jag undrar är vart man får tag i avtal, alltså saker att sälja? Och vad är rimligt att ta betalt för att t.ex. sälja en CD-skiva ifrån mr music?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2004-03-12, kl 19:33

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

Ni kan sälja telefonabonnemang från Eurobell. Det framgår inte vad telemarketingföretag får betalt, men skicka efter mer info på nedanstående adress.

http://www.eurobell.se/pages/partner.asp?page=partner_tm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2004-03-13, kl 14:21

sterndahlen

sterndahlen

Inlägg: 3

Härligt! tackar för informationen, får se vad Eurobell säger. Vet någon något annat?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2004-04-05, kl 19:23

enspyre

enspyre

Inlägg: 14

Hej Savio, hur star det till.

Jag ar chef for ett foretag i Taiwan som bland annat sysslar med telemarketing. Vi ringer sjalva upp sma och medelstora foretag och saljer vara tjanster. Om du kan salja andras produkter och tjanster sa kan du val salja dina egna?

Testa det. Jag skulle vara intresserad av att veta hur det gar. Skicka gjarna en rad, kanske vi kan utbyta fler mer eller mindre goda rad.

Elias EK
[email protected]
www.enspyre.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2004-08-15, kl 16:52

telefonmaklarna

telefonmaklarna

Inlägg: 23

Hejsan,

jag är verksamhetschef för ett störra call center i mellan, och södra Sverige. Vi kan kanske hjälpa dig med projekt.
För mer info, maila till. [email protected].

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-09-08, kl 00:32

username

Danne
Nilsson

Inlägg: 2

vill bara säga att andreas på upcon är den största bluffen alla har skådat. han kallas lång-dum och alla skrattar åt honom...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat