Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Återförsäljare finnes!

Inlägg 1 av 7

2006-01-09, kl 21:14

username

Palina
Biörck

Inlägg: 7

Återförsäljare finnes!

Bor i Gävleborgslän och ska börja starta-eget kurs nu till veckan (v. 2). Är öppen för förslag som söker återförsäljare uppåt i landet. Liten lokal samt dator kunskap finnes. Vi är seriösa så vi ser gärna att ni är det med. Hör av er vid intresse för vi är öppna för alla förslag! [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-01-09, kl 23:30

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Är Ni intresserade av larm och säkerhet kan jag hjälpa Er att sätta upp ett företag som arbetar med det. Vi har outnyttjade kontakter på såväl kameraövervakning som på traditionella larm. Själv är jag fullt utbildad i båda delarna och innehar tillståndet att sälja och installera. Vi har dock inte tid att arbeta med det så är du/ni intresserade så maila mig på [email protected].
/Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-01-27, kl 19:27

username

Kersti
Drysén

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Bor i Gävleborgslän och ska börja starta-eget kurs nu till veckan (v. 2). Är öppen för förslag som söker återförsäljare uppåt i landet. Liten lokal samt dator kunskap finnes. Vi är seriösa så vi ser gärna att ni är det med. Hör av er vid intresse för vi är öppna för alla förslag! [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-01-27, kl 19:32

username

Kersti
Drysén

Inlägg: 3

Hej

Har exklusiviteten för ett par relativt nya produkter här i Sverige. I Asien, storsäljare och även i Europa. Detta är inom alternativmedicin och tanken är att marknadsföra produkterna till terapeuter av olika slag. Även hälsokostbutiker är intresserade, i alla fall här i Stockholm. Kan erbjuda grossistpriser vid stora volymer eftersom produkterna än så länge bara nått Stockholm där jag själv är belägen med mitt bolag.
Hör av dig om intresse finns.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-03-08, kl 14:03

SanneF

SanneF

Inlägg: 39

Vi har väldigt unika smycken som vi skulle vilja lansera här i Sverige.
Vi har sålt dom med stor succe i Spanien.
Hör av dig.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-03-14, kl 23:50

username

Medlem
#43647

Inlägg: 2

va med nått riktig nytt och då menar jag nytt,,, något som ingen annan har fingrat på,,, vi har svenska agentur på ??? http://nanobehandling.se,,, titta på denna länken och kan du se möjlighter då är du välkommen att höra av dig till oss på [email protected]. Vi letar efter länsansvariga, frågan är: är du den rätta för att åtaga dig detta ?????
här är bara du och endast du som gränser på hur stor din verksamhet ska bli

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-08-25, kl 14:38

username

Patrick
Nilsson

Inlägg: 1

Tjena! Vi har en firma registrerad i Kina och är intresserad av att börja sälja naturläkemedel. Vad är det för produkt du menar? /Patrick

Inläggets betyg
Svara Svara med citat