Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kontakter med varer i Pakistan

Inlägg 1 av 5

2006-01-09, kl 03:27

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Kontakter med varer i Pakistan

Är det något du vill köppa biligt så har ja mycket stort nätvärk i Pakistan ja kan inte sitta här o räkna upp alla o det är desutom mycket billigt så skriv så ordnar ja det mvh Göran [email protected] telefon 040-270639 kläder bollar frukt kakel matter mm

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-01-09, kl 18:51

NilsL

NilsL

Inlägg: 21

Det låter intresant [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-01-12, kl 18:54

username

Maria
Mendez

Inlägg: 16

Hej!
Har du kontakter med företag som säljer pärlor av olika sorter? Kan du ge mig tips på länkar till företag så man kan kolla på nätet. I sånna fall skicka dem gärna till mig!
Tackar på förhand! / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-01-13, kl 01:28

Admir

Admir

Inlägg: 59

Tjena!

Är intesserad av kläder. Det ska vara väldig hög kvalite på de. Jag vill ha egna tryck på de dessutom. Sedan är ett bra pris väldigt viktigt då kläderna ska säljas vidare för samma pris som jag betalat. Mest intresserad av t-shirts, hood-tröjor, halsdukar och loknanade.

Mail: [email protected]


MVH//
Admir B

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-01-16, kl 15:12

ismael

ismael

Inlägg: 5

hej admir.

Jag såg att du var intressarat av att köpa kläder och trycka egna saker.
Jag ska åka till Istanbul och komma överens med olika textilföretag som kan tänka sig andra saker för mig, varför skulle ja inte kunna kolla upp det för dig.
Kanske kan hålla kontakt å så..

Hör av dig/ISmail

Citat:

Ursprungligen postat av:

Tjena!

Är intesserad av kläder. Det ska vara väldig hög kvalite på de. Jag vill ha egna tryck på de dessutom. Sedan är ett bra pris väldigt viktigt då kläderna ska säljas vidare för samma pris som jag betalat. Mest intresserad av t-shirts, hood-tröjor, halsdukar och loknanade.

Mail: [email protected]


MVH//
Admir B

Inläggets betyg
Svara Svara med citat