Inlägg 1 av 6
2006-01-09, kl 00:23
Mode
Jag är en utbildad frilansande designer och stylist som söker olika typer av uppdrag.
www.ellenutterstrom.com
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Jag är en utbildad frilansande designer och stylist som söker olika typer av uppdrag.
www.ellenutterstrom.com
Svara Svara med citat
Låter intressant. Jag funderar på att importera skor från ett asiatiskt land där jag har kontakter som kan göra det mycket smidigt för mig.
Tanken är att beställa hem provvaror och utifrån dessa gör jag större beställningar. Din eventuella uppgift skulle vara att anpassa provarorna så gott som möjligt så att de passar den svenska marknaden.
Den senaste tiden har jag koncentrerat mig på damskor men även herr- och barnskor kan vara aktuellt.
Hör av dig om du är intresserad och känner att du är sugen på en sådan uppgift.
Om du kan gardiner och hemtextil då kan vi gärna smarbeta... omer[@]yesil.se
Ursprungligen postat av:
Om du kan gardiner och hemtextil då kan vi gärna smarbeta... omer[@]yesil.se
Ursprungligen postat av:
Låter intressant. Jag funderar på att importera skor från ett asiatiskt land där jag har kontakter som kan göra det mycket smidigt för mig.
Tanken är att beställa hem provvaror och utifrån dessa gör jag större beställningar. Din eventuella uppgift skulle vara att anpassa provarorna så gott som möjligt så att de passar den svenska marknaden.
Den senaste tiden har jag koncentrerat mig på damskor men även herr- och barnskor kan vara aktuellt.
Hör av dig om du är intresserad och känner att du är sugen på en sådan uppgift.