Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Mode

Inlägg 1 av 6

2006-01-09, kl 00:23

username

Medlem
#39958

Inlägg: 5

Mode

Jag är en utbildad frilansande designer och stylist som söker olika typer av uppdrag.

www.ellenutterstrom.com

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-01-10, kl 04:07

username

Medlem
#40047

Inlägg: 13

Låter intressant. Jag funderar på att importera skor från ett asiatiskt land där jag har kontakter som kan göra det mycket smidigt för mig.

Tanken är att beställa hem provvaror och utifrån dessa gör jag större beställningar. Din eventuella uppgift skulle vara att anpassa provarorna så gott som möjligt så att de passar den svenska marknaden.

Den senaste tiden har jag koncentrerat mig på damskor men även herr- och barnskor kan vara aktuellt.

Hör av dig om du är intresserad och känner att du är sugen på en sådan uppgift.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-01-10, kl 04:23

username

Medlem
#40047

Inlägg: 13

Hej igen! Glömde att ge dig mailadressen [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-01-13, kl 22:26

username

Ömer
Yesil

Inlägg: 23

Om du kan gardiner och hemtextil då kan vi gärna smarbeta... omer[@]yesil.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-02-15, kl 18:35

Annika Nilsson

Annika Nilsson

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Om du kan gardiner och hemtextil då kan vi gärna smarbeta... omer[@]yesil.se



Jag är Textildesigner och inriktad mot hemtextil. Vad jobbar du med?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-05-23, kl 15:33

username

Medlem
#40578

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Låter intressant. Jag funderar på att importera skor från ett asiatiskt land där jag har kontakter som kan göra det mycket smidigt för mig.

Tanken är att beställa hem provvaror och utifrån dessa gör jag större beställningar. Din eventuella uppgift skulle vara att anpassa provarorna så gott som möjligt så att de passar den svenska marknaden.

Den senaste tiden har jag koncentrerat mig på damskor men även herr- och barnskor kan vara aktuellt.

Hör av dig om du är intresserad och känner att du är sugen på en sådan uppgift.



Sent som attan att svara på detta... men Mikaela, detta låter väldigt intressant. Skor är min passion! Provade att maila dig på [email protected], men adressen fungerade ej. Svara gärna om du mot all förmodan ser detta: [email protected] MVH Therese

Inläggets betyg
Svara Svara med citat