Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Sälj till Finland

Inlägg 1 av 3

2005-12-20, kl 16:00

username

Johan
Holmqvist

Inlägg: 3

Sälj till Finland

Hej,

Behöver ni hjälp med att komma in på den Finska marknaden? Vi tar hand om allt från frakter, lagerhållning,annonsering och kundkontakter.Vi hjälper även till med översättningar och hemsidor.
Lägg in namn och tel. ev mail & hemsida så tar vi kontakt
med dom seriösa!!

Mvh

J&J

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-12-20, kl 22:09

artictrade

artictrade

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Behöver ni hjälp med att komma in på den Finska marknaden? Vi tar hand om allt från frakter, lagerhållning,annonsering och kundkontakter.Vi hjälper även till med översättningar och hemsidor.
Lägg in namn och tel. ev mail & hemsida så tar vi kontakt
med dom seriösa!!

Mvh

J&J



Hej,

Jag skulle vilja veta mer. Jag har en produkt som jag idag vill sälja i Sverige. Förpackningen är på svenska vilket kanske kan användas i Finland. Hör av er om ni är intresserade. email: [email protected]

Bästa hälsningar

Carl Malmqvist

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-01-10, kl 00:26

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 90

Vi har en ännu olanserad produkt hemtagen som vi mot Norden med inledningsvis. Teknologi blandat med friluftsliv... slåen signal eller email.
+733 666 111, [email protected]
Mvh Jonas


Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Behöver ni hjälp med att komma in på den Finska marknaden? Vi tar hand om allt från frakter, lagerhållning,annonsering och kundkontakter.Vi hjälper även till med översättningar och hemsidor.
Lägg in namn och tel. ev mail & hemsida så tar vi kontakt
med dom seriösa!!

Mvh

J&J

Inläggets betyg
Svara Svara med citat