Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Designer söker grossist och butiker

Inlägg 1 av 3

2005-12-11, kl 13:56

username

Veronica
Olofsson

Inlägg: 1

Designer söker grossist och butiker

Jag håller på att starta upp ett nytt klädesmärke. Jag kommer till en början först och främst att rikta in mig på att göra coola tryck på tröjor för tjejer och killar i åldern 18-30. Jag har med hjälp av provtryck testat min design på två butiker. Båda dessa butiker visade stort intresse och ville när jag är klar sälja mina tröjor.

Det jag behöver nu är en lämplig grossist på tröjor och passande återförsäljare av mina tröjor.

När det gäller tröjorna de ska vara av bra kvalitet och inte ha något märke på sig eftersom jag vill kunna trycka mitt eget på.

Jag är tacksam för tips och information.

Ni kan nå mig på: [email protected]

Mvh Veronica

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-12-13, kl 13:49

username

Sofi
Sjöström

Inlägg: 3

Hej Veronica.
Jag ligger i startgroparna för att starta butik som riktar sig just till den målfruppen och skulle vara intresserad av att se din kollektion. Maila mig gärna när du har bilder /priser
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-12-26, kl 23:25

username

Carsten
Engbirk

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag håller på att starta upp ett nytt klädesmärke. Jag kommer till en början först och främst att rikta in mig på att göra coola tryck på tröjor för tjejer och killar i åldern 18-30. Jag har med hjälp av provtryck testat min design på två butiker. Båda dessa butiker visade stort intresse och ville när jag är klar sälja mina tröjor.

Det jag behöver nu är en lämplig grossist på tröjor och passande återförsäljare av mina tröjor.

När det gäller tröjorna de ska vara av bra kvalitet och inte ha något märke på sig eftersom jag vill kunna trycka mitt eget på.

Jag är tacksam för tips och information.

Ni kan nå mig på: [email protected]

Mvh Veronica

Hei veronica
Vi har butik i Sverige och Danmark.
vi säljer bl.annat t-shirt med div. tryck. Så dersom de har nogra nye tryck kan det vära av interesse.
ta kontakt:[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat