Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Receptfri medicin mot Anorexia!!

Inlägg 1 av 2

2005-12-05, kl 20:36

mohasad

mohasad

Inlägg: 6

Receptfri medicin mot Anorexia!!

Sedan många år tillbaka råkade jag ut som ungdom det som många ungdomar i Sverige och flera andra länder gör i vissa fall. Man hamnar i situationer som inte tilltalar en och ens eget liv. Detta gör som många vet att man börjar tänka negativa tankar, slutar upp nästan helt och hållet att äta. Lever på luft så att säga!

Jag hade samma år som jag insjuknade i liknande deffinition enligt rubriken, varit på semester. I det landet (utelämnar namnet på landet av vissa skäl) träffade jag på en läkare som kände igen mina symptomer och rekommenderade en receptfri medicin mot detta.
Under knappt 3-4 veckor var jag helt återställd. Vikten som jag hade förlorat tog jag igen genom att äta tabletterna vilket ökade min hunger och matsmältningssystemet satte igång att åter fungera som normalt.

Tanken om att kunna påverkar och hjälpa andra i samma situation tog fart från samma dag jag åter ställde mig på vågen och såg min gamla vikt visa sig på skärmen.

Pga. studier och liknande hamnade idén på hyllan. Då jag avslutade mina studier för viss tid sen, känns det åter aktuellt att ta vid där jag en gång började.

Detta kommer vara en häpnadsväckan inslag i svensk behandling av personer med anorexia och liknande symptom. Därför söker jag nu en eller fler investerare som vill vara med från starten och sätta igång projektet.

Ta kontakt först via mail, där vi diskuterar upplägget och intresset.

Email: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-12-18, kl 13:09

username

Martinx
Depreda

Inlägg: 16

jAG VILL VARNA FÖR DENNA ANNONS. DET SOM ERBJUDS HÄR ÄR RENA GIFTET. DET ÄR INGEN MEDICIN, DET ÄR EN GIFT SOM MAN BLIR SÄMRE AV. DENNA MEDICIN ÄR INTE ENS IMPORTERAD, DEN ÄR INSMUGGLAD. DEN ÄR INTE GODKÄND AV NGN SVENSK LÄKARE.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat