Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Grossister (hårdrockskläder, skivor)

Inlägg 1 av 3

2005-12-04, kl 00:09

username

John
Persson

Inlägg: 1

Grossister (hårdrockskläder, skivor)

Jag planerar att starta en butik som inriktar sig på kläder (hoodies, t-shirts, klänningar, kjolar), accessoarer och cd-skivor inom hårdrock och gothgenren.
Jag arbetar just nu på en affärsplan, men behöver hjälp att hitta grossister/leverantörer.

Tack så mycket.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-12-04, kl 02:36

username

Tomas
Andersson

Inlägg: 9

Tjena! Inom metal skivbolag får man ofta väldigt bra wholesale priser om man själv mailar dom och frågar! Vill du inte importera själv så rekommenderar jag att du vänder till dig border.se eller soundpollution.se, det är dom 2 största distrubitörerna inom extrem musik i Sverige och dom tillhandahåller nästan alla vettiga artister.

Ang kläder tror jag det är lite svårare. En tips, sök på tex ebay i USA och se om du inte kan hitta någon där som säljer till wholesale så du kan importera själv, kanske går att etablera en bra framtida kontakt. Annars kan du väl kanske med lite försiktighet vända dig till Shock i Göteborg eller Blue Fox i Sthlm och fråga om dom kan avslöja några av sina kontakter.

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-12-05, kl 16:36

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 90

Kolla in på www.jeywear.com som är en svensk grossist av bl.a. huvjackor. Vi tillverkar även efter Er design om inte lagervarorna från JeyWear passar.

Mvh Jonas, JW.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat