Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Vil Ni Importera Klæder???

Inlägg 1 av 7

2004-07-28, kl 06:27

username

Abdul
Ghafoor
Ghafoor
Khal

Inlägg: 5

Vil Ni Importera Klæder???

hei
Vi har et "Buying House" i Karachi, Pakistan og har drevet det siden 1986. Vi eksporterer klær til ulike europeiske land.
Om ni skulle vara interesserad av import for egen butikk elr for återforsæljning så er ni hjertlig vellkommen til å ta kontakt.
mvh
Khalid
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-10-04, kl 10:28

lillanstenbrunn

lillanstenbrunn

Inlägg: 8

hej, jag tycker det låter intressant, du har möjligtvis ingen information, och bilder på era varor?
[email protected]
mvh sara

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-12-15, kl 23:11

feik

feik

Inlägg: 3

Hej! jag och en kompis ska börja trycka upp t-shirts och hoods med ett eget märke, men tar just nu från ett svenskt reklamföretag som hjälper till med tryck och kläder. men det måste vara mycket billigare att importera.
Hur mycket måste man köpa och vad ligger priserna på??
Mvh Kristoffer
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-11-20, kl 20:37

username

Medlem
#38142

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

hei
Vi har et "Buying House" i Karachi, Pakistan og har drevet det siden 1986. Vi eksporterer klær til ulike europeiske land.
Om ni skulle vara interesserad av import for egen butikk elr for återforsæljning så er ni hjertlig vellkommen til å ta kontakt.
mvh
Khalid
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-11-20, kl 20:44

username

Medlem
#38142

Inlägg: 2

Hej Khalid. Jag heter Anders och bor i mellersta Sverige. Jag har länge tänkt att öppna en butik med bl. a. kläder och tyger från Orienten. En webbutik är en bra början tycker jag. Nu behöver jag hjälp med att importera från bl. a. Pakistan. Ert " Buying House" är ju precis vad jag söker. Vill du berätta lite mer hur allt fungerar att handla genom er? M.v.h. Anders.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-01-15, kl 20:57

username

Robert
Lyngmo

Inlägg: 5

www.lyel.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-02-13, kl 20:11

username

Marcos
Iturralde

Inlägg: 22

Hej khalid jag hetter Kemmye och har en skobutik som numera utökar lite med kläder, jag tänker på basprukter.
Kan du maila mig gärna med bilder och priser
Min mail är [email protected]. tack på förhand

Inläggets betyg
Svara Svara med citat