Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Vill du tjäna pengar??

Inlägg 1 av 7

2005-11-18, kl 22:45

internetpengar

internetpengar

Inlägg: 20

Vill du tjäna pengar??

Jag vill börja med att detta är inget MLM eller pyramidspel eller någon sådan bluff! Med detta behöver du heller ej sälja produkter till dina vänner eller din familj. Du behöver heller inte värva någon! Så nu vet du att detta är seriöst.

Jag började tänka på en idé, att internet kunde man göra sig pengar på, jag satt mig ner och funderade och tog ett klokt beslut, att göra ett försök. När jag kom på denna idé så va jag arbetslös och nästan fick panta burkar för att kunna leva ett normalt liv. Idag lever jag ett väldigt rikt och trevligt liv, när räkningarna slinker ner i brevlådan hemma så vet jag att jag har pengar att betala dom med (ganska skönt). Så min idé funkade utan tvekan! Nu har jag hållt på ett tag och tjänat väldigt bra på denna idé. Jag är en person som ej har blivit snobbig eller något bara för att jag tjänar väldigt stora pengar, jag är samma gamla vanliga person, bara att jag mår bra då räkningarna kommer, så nu har jag bestämt mig för att dela denna idé med sådana personer som är i samma situation innan jag började med detta (visst kan folk också få ta del av denna idé även fast dom har det bättre än vad jag hade innan jag kom på idén), är du intresserad av att ta del av denna idé så maila gärna mig så skickar jag över mera information.

Maila [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-11-19, kl 03:05

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Läs mitt svar på detta inlägg under "Affärsidéer".

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-11-20, kl 14:17

username

Ralf
Karlsson

Inlägg: 2

Funkade för mig. Är inget som dom andra inläggen jag har sökt på här inne (typ herbalife etc) För dom som är intresserade kan jag rekommendera detta! Jag var rädd för att detta också skulle va som i de flesta fallen på trådar här inne (pyramidspel etc) Men det va inget pyramidspel. Jag har redan tjänat lite grann på detta, kanske inte stora summor men en bra början.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-11-20, kl 14:39

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Alla fattar att "internetpengar" och "ralf_karlsson" är användare skapad av samma person.
Jag har aldrig sett dig skriva här inne förut, "Ralf". Konstigt att du gjorde en användare precis när internetpengars inlägg kritiserades, samt enbart skriver om hur "bra det fungerar"?
Skärp dig, för guds skull!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-11-20, kl 14:54

internetpengar

internetpengar

Inlägg: 20

Hej igen...

Ser dina inlägg lite överallt om min idé, vad är det som stör dig? Jag har en idé som funkar, och du verkar va avundsjuk på den. Jag är tyvärr inte den "ralf" som du vill att jag ska va, så du kan ju sitta vid din dator och va avundsjuk och skratta åt oss andra som tjänar pengar!! Hoppas du oxå hittar in idé någon gång. Lycka till i i livet!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-11-22, kl 10:34

username

Medlem
#33845

Inlägg: 3

Asså inte för att jag bryr mig om Eran idéer eller nåt, men alla såna som säger samma sak, det är inte si å inte så.
Men om du har en så jävla bra idé så varför i guds namn ska jag maila dig för att få mera info om vad det gäller.
kan inte du vara smart att dela med din idé här å tala om vad det är som gäller så kankse du får några små "nissar" att utväckla din idé änu mera.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-11-23, kl 13:15

username

Acke
Pettersson

Inlägg: 49

Läs den andra tråden i detta ämne. Detta är bara en ren bluff, det är därför "internetpengar" inte längre svarar på inläggen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat