Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Leads för säljkanaler

Inlägg 1 av 5

2009-05-23, kl 13:17

username

Fredrik
Gisslén

Inlägg: 10

Leads för säljkanaler

Hejsan,
Jag kan ordna enormt mycket sk. leads. Dvs. där folk vill bli kontaktade av telefonförsäljare om en speciell produkt.
Söker bara företag som är intresserad av denna informationen.
Mvh
Fredrik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-05-23, kl 19:11

username

Karl
Kihlbom

Inlägg: 1

Hej Fredrik,Hur når jag och eventuellt andra intresserade dig? Sedan uppdateringen har PM tagits bort, eller inte utvecklats än.

E-handelsrådigvare
Startabutik.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-05-25, kl 23:28

username

Fredrik
Gisslén

Inlägg: 10

Hej, maila mig på [email protected] .MvhFredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2009-05-28, kl 08:47

Express

Express

Inlägg: 2

Hej!Är nyfiken på vad Leads innebär??kontakta mig på [email protected]

Express Läderfett

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-06-02, kl 21:46

username

Emil
Andersson

Inlägg: 3

Fredrik Gisslén skrev:Hejsan,Jag kan ordna enormt mycket sk. leads. Dvs. där folk vill bli kontaktade av telefonförsäljare om en speciell produkt.Söker bara företag som är intresserad av denna informationen.MvhFredrikHej Fredrik,Det kan jag med. Det finns en rätt bra bok som kallas gula sidorna, bara att slå upp och ringa branschvis:). Förstår din ide Fredrik och tycker i utgångspunkt att den är bra, dock kan det väl vara så att ju duktigare man blir på att sälja desto effektivare blir man på att övertyga kunderna och därmed få in pengar i sin verksamhet?!. Leads är prospects dvs. potentiella kunder. Såna vimlar det av och de är just dessa leads som gjort min plånbok fet!. Kör hårt!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat