Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Skateboard och Kläder

Inlägg 1 av 5

2005-11-10, kl 01:24

larsarenander

larsarenander

Skateboard och Kläder

PS såg att ovanstående inlägg är skrivet om en timme, eller har jag fel, eller har ni flyttat versamheten till Lettland?????????
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-11-10, kl 02:24

username

Tim
Åkesson

hallå, jag heter Tim Åkesson jag vill göra ett skateboard märke och behöver veta mer om var jag kan få brädor och hjul tryckta, jag kommer att sälja kläder också t.ex. munktröjor, t-shirts, truckerkepsar, one-size-fits-all kepsar och mössor och det kommer vara vanliga tryck och brodyr.
Finns det någon som kan ge mig tips om kontakter och hemsidor så skulle det underlätta.

MVH Tim-Å

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-11-14, kl 13:58

username

Emil
Bergquist

Hej Tim,
Jag tror inte att skateboards trycks i sverige. Kläder och sånt går att trycka här i vårt hemland eller beställa utomlands. Skateboards och hjul kan man beställa från USA och Canada om du vill ha kvalité annars kan du leta i kina. http://www.woodchucklaminates.com/ är en bra sida, du kan också söka på google med texten "skateboard manufacturer."
Lycka till,
Emil

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2005-11-21, kl 23:11

larsarenander

larsarenander

Specuma var en kund jag hade när jag var aktiv med företagsinredning. Där köpte jag ofta kullager då jag en gång i tiden höll på med rullskridskor nu är det 52 år sedan jag började så det börjaj bli dags att lägga av, men kul är det. Specuma ligger eller låg ialla fall i Gustavsberg strax bakom bron från stan räknat. Hjul köpte jag på den tiden av skanstulls Marin Stockholm.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-11-29, kl 10:25

username

Jonas
Andersson

Kepsar, hoodar, T-shirts med/utan brodyr/tryck Detta finner Ni på www.jeywear.com
Mvh JW

Citat:

Ursprungligen postat av:

hallå, jag heter Tim Åkesson jag vill göra ett skateboard märke och behöver veta mer om var jag kan få brädor och hjul tryckta, jag kommer att sälja kläder också t.ex. munktröjor, t-shirts, truckerkepsar, one-size-fits-all kepsar och mössor och det kommer vara vanliga tryck och brodyr.
Finns det någon som kan ge mig tips om kontakter och hemsidor så skulle det underlätta.

MVH Tim-Å

Inläggets betyg
Svara Svara med citat