Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Inlägg 1 av 5

2005-11-09, kl 10:59

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det finns ett företag som säljer sådan info, visserligen hade man inte tagit fram att jag var med i NIX så frågan är hur bra det företaget var.

Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-11-11, kl 04:01

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Ja!

Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-11-11, kl 12:37

username

Per
Karlsson

Inlägg: 18

Verkar vara en bra idé! Se bara till att rikta in dig på något specifikt område. Annars får du problem att marknadsföra dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-11-14, kl 20:06

username

Erik
Fors-Andrée

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Fick iden om man skulle erbjuda en tjänst att sammanställa information/fakta åt privatpersoner. T.ex. kunden ger mig sitt reg nr på sin bil, och jag erbjuder att plocka fram fakta om bilen från Vägverket och andra källor där det finns samlade så vidare.



Mycket intressant idé! Jag kan tänkas vara intresserad av att lägga både tid och pengar på att vara med och förverkliga den. Kontakta mig på efa[snabel-a]efa.nu (ersätt "snabel-a" med @-tecken).

ERik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-11-14, kl 23:51

username

Lisa
Arlbrandt

Inlägg: 20

Hej! Ja, det är en mycket bra och kul idé tycker jag. Men ska du verkligen nischa dig? Ska det inte gå ut på att du tar reda på allt som går att tas reda på?
Jag vill också vara med i informationssammanställandet om du behöver hjälp!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat