Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hjälp med att starta upp!

Inlägg 1 av 4

2005-10-25, kl 11:35

username

Mia
Christensen

Hjälp med att starta upp!

Hej!
Är en tjej som skulle vilja starta upp hemförsäljning och även en internetbutik med ex: damunderkläder eller/och någon annan intressant vara som kan sälja. Är novis inom denna värld och skulle vara tacksam för hjälp och info för att starta upp från grunden. /Mia

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-10-25, kl 14:26

Jolson

Jolson

Hej

Jag kan hjälpa dig men om du inte är van vid att driva företag så måste du först och främst förstå att det inte är en självklar vinst. Företagare i Sverige får slita hårt, tjänar rätt lite i förhållande till sin insatts de första åren.

Vill du ger jag dig gärna tips och ideer och hjälper dig att gå igenom affärside och plan om du mailar mig.

Vill du ha djupare och mer avancerad hjälp kan jag inte hjälpa dig utan att ta betalt men har du bara lite frågor så kan väl jag ställa upp med det. Jag har över 15år bakom mig som egen företagare på såväl deltid som heltid.

Du når mig enklast på mail: [email protected]

M.v.h.

Johan

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Är en tjej som skulle vilja starta upp hemförsäljning och även en internetbutik med ex: damunderkläder eller/och någon annan intressant vara som kan sälja. Är novis inom denna värld och skulle vara tacksam för hjälp och info för att starta upp från grunden. /Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-10-25, kl 22:56

username

Magnus
Johansson

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Hej jag håller på med grafisk formgivning och gör logotyper till alla slags företag, men mest nystartade.
Om du vill börja från grunden så vill du väl ha en logotype?
Jag gör den för dig gratis!!

intresserad?

maila [email protected]
eller kolla www.spheredesign.se

vi hörs

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2005-10-26, kl 08:52

username

Eric
Lee

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Hej
Jag ar en man ursprung fran Vietnam soker import partner.
Om ni ar intressera var snalla och skriva till mig.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat