Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

tröj tryck

Inlägg 1 av 5

2005-10-23, kl 19:26

username

Marcus
Cambindo
Cambindo
Jo

Inlägg: 6

tröj tryck

jag har sedan urminnes tider gjort tryck till t-shirt och egentligen mest tänk trycka dem för mig själv , men med tiden har jag märkt mest genom vänners lovprisningar och superlativ att det kanske är andra än jag som tycker dom är snygga. så om någon är intresserad av tryck för ett eget märke så mejla mig på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-11-06, kl 14:13

username

Mohammed
Said

Inlägg: 29

Hej!
Om du erbjuder mig ett bra pris så kan jag tänka typ 50 st av tröjor....maila mig gärna på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-12-02, kl 12:23

username

Mikael
Norström

Inlägg: 1

Jag e lite sugen på tryck så om du kan ge ett ex på hur dina tryck ser ut + pris !!
MVH mikey

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-12-19, kl 11:21

roisko

roisko

Inlägg: 1

jag har idéer till tröjtryck och skulle vilja få ett prisförslag till (att börja med) 10 tröjor. Skriv till mig om detta är intressant för dig, vill du bara trycka dina egna texter/bilder så behöver du inte svara. (jag ser gärna dina tröjor om det finns bilder att titta på) GOD JUL

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-05-14, kl 16:32

ElinM

ElinM

Inlägg: 34

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag har sedan urminnes tider gjort tryck till t-shirt och egentligen mest tänk trycka dem för mig själv , men med tiden har jag märkt mest genom vänners lovprisningar och superlativ att det kanske är andra än jag som tycker dom är snygga. så om någon är intresserad av tryck för ett eget märke så mejla mig på [email protected]



Försökte maila dig men din mail fungerar inte. Undrar om du fortfarande gör tryck?
Är väldigt intresserad!
Hör av dig om du läser det här.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat