Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

SV-TURKIET Vs

Inlägg 1 av 5

2005-10-18, kl 20:25

username

Jonnie
Krig

Inlägg: 32

SV-TURKIET Vs

Driver företag i sverige i dag, Grunnar på att skaffa mej en bostad i turkiet (kalla vintrar) Funderar på importera/exportera till Sverige från Turkiet
Turkiet är ej medlem av EU än

Någon som har erfarenheter eller kunskap om vilka problem man kan få. Inte heller klart för mej vad det är som skall skickas mellan länderna, men det blir troligen tyg kläder mm då det redan finns sådana handels vägar

lite tips tankar och förmaningar är önskvärda
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-10-23, kl 20:27

username

Eva
Eriksson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Driver företag i sverige i dag, Grunnar på att skaffa mej en bostad i turkiet (kalla vintrar) Funderar på importera/exportera till Sverige från Turkiet
Turkiet är ej medlem av EU än

Någon som har erfarenheter eller kunskap om vilka problem man kan få. Inte heller klart för mej vad det är som skall skickas mellan länderna, men det blir troligen tyg kläder mm då det redan finns sådana handels vägar

lite tips tankar och förmaningar är önskvärda
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-10-23, kl 20:33

username

Eva
Eriksson

Inlägg: 7

Jag vet inte sa mycket om export och import. Jag har bott i Alanya, Turkiet i fyra ar. Jag pratar ocksa turkiska och kan hjalpa dig med de ev. kontakter du behöver har. Hör garna av dig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-10-25, kl 10:36

username

Mehmet
Onatli

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Driver företag i sverige i dag, Grunnar på att skaffa mej en bostad i turkiet (kalla vintrar) Funderar på importera/exportera till Sverige från Turkiet
Turkiet är ej medlem av EU än

Någon som har erfarenheter eller kunskap om vilka problem man kan få. Inte heller klart för mej vad det är som skall skickas mellan länderna, men det blir troligen tyg kläder mm då det redan finns sådana handels vägar

lite tips tankar och förmaningar är önskvärda
[email protected]



TJena Jonte

Jag har precis samma idè som du, funderar på att import/export mellan Turkiet och Sverige. Har mkt bra kontakter i turkiet som jag kan använda mig av.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-06-02, kl 03:13

username

Mete
Döner

Inlägg: 102

Vi är ett företag som åtar oss produktionsuppdrag av alla möjliga klädesplagg. Dessa tillverkas i egen fabrik i Turkiet.
Minimumbeställning: 1000 st

Genom vårat breda leverantörs- och kontaktnät inom konfektionsindustrin kan vi även erbjuda er hjälp med att hitta kläder som ni efterfrågar till bästa möjliga kvalitet och pris.

Vi har snabba produktions- och leveranstider.

För mer information vänligen maila era förfrågningar till oss.

MVH

Mete - Produktionsansvarig

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat