Inlägg 1 av 7
2005-10-18, kl 16:11
TV REKLAM vad kostar det ?
Hej jag undrar vad det kostar att göra tv reklam ca 1 minut i tex. tv4.
Mvh
nordicen
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Mvh
nordicen
Svara Svara med citat
Det är Svindyrt! Vad är det för slags produkt du ska marknadsföra?
Hör av dig till mig om du är intresserad av allternativ till tv-reklam [email protected]
Hej Nordicen,
Hör av dig till mig på [email protected] så ska jag ge dig ett mycket intressant tips om just video reklam.
Bolag jag tänker på jobbar just med video och film reklam och kommer att vara ett mycket intressant inslag gissar jag.
//Christopher - 3wsolutions.se
Det beror till stor del på vilken tid på dygnet spottarna går. Dagtid och nattetid är billigast, kvällar och då speciellt prime-time är klart dyrare. Har inte exakta prisuppgifter då det var ett tag sedan det var intressant för mig, men kontakta mig gärna med mer information om du är seriöst intresserad så hjälper jag dig gärna att få fram det.
Christoffer
www.poleposition.nu
Hej Fredrik!
Gå in på www.atn-news.com och se om det verkar intressant.
Kontakta därefter mig för vidare information via mail eller tfn.
Vänligen!
Look Sharp Graphic
c/o Conny Bergqvist
e-mail: [email protected]
tfn: 0739-87 64 93
Ursprungligen postat av:
Mvh
nordicen
Nu är det så att TV-reklam inte är svindyr. Precis som i alla andra medier så betalar man för varje kontakt man når. Om du jämför t.ex. en helsida i en dagstidning, för samma peng kan du köra marknadsföring i TV4, då lokalt, i upp emot två veckor. Det som bör tilläggas är att produktion etc tillkommer, men det är oftast bara en engångskostnad (för mindre företag). Men i övrigt kan jag varmt rekommendera TV-reklam, alla våra kunder som kört det har fått mycket goda resultat till skillnad mot när de kört press, radio etc.