Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Vad folk vill ha?

Inlägg 1 av 9

2005-10-11, kl 13:32

Internetkonsulten.se

Internetkonsulten.se

Inlägg: 32

Vad folk vill ha?

Jag står inför ett dilemma. Inom ett år kommer jag att bli arbetslös och jag vet inte hur jag skall göra?

Jag är Jur.Kand men det var längesedan. Inom Data har jag MCSE coh SNE samt att jag har god kunskap inom ASP & PHP.

Jag har kunskap inom många olika områden även bygg, snickeri, el mm. men min stora skräck är att STARTA EGET företag.
Alla talar om att skaffa "kontakter" men hur gör man? Finns det några tips?
Jag har hus, hem & Familj att försörja så det handlar inte om att öppna något för att "testa" eller för skojs skull.
För mig är det blodigt allvar.

Har ni tips på någon verksamhet som går att starta och dra runt en familj på en gång så är ni välkommna att höra av er. Även tips och trix om olika kontaktnät.

Hur man gör och det juridiska kan jag redan.

Tack på förhand

www.Internetkonsulten.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2005-10-11, kl 14:24

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Jag arbetar i ett av världens största Network Marketing företag. På ett år kan du komma upp i inkomster runt 40 000:- i månaden. Räcker det för familj, hus och hem?
Kolla in på www.arbetahemifran.se/repo eller maila mig så kan jag berätta mer. MVH [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2005-10-11, kl 17:45

username

Gunnar
Nilsson

Inlägg: 13

Arbetar med ett stort internationellt network marketingföretag. Finns goda inkomstmöjligheter. Intresserad? hör av dig till: [email protected]
Mvh
Gunnar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2005-10-11, kl 19:57

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Blodigt allvarligt är det nog för många på denna länk. Ta kontakt med mig så kan du få en del råd.
Lars

[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2005-10-11, kl 20:03

Internetkonsulten.se

Internetkonsulten.se

Inlägg: 32

Jag är skeptisk till MLM då man knappt har några vänner kvar eftersom man jobbat så mycket.
Du vet, hem --> jobbet-->hem.
Hur löser man det då?

www.Internetkonsulten.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2005-10-11, kl 21:58

mrnowhereman

mrnowhereman

Inlägg: 311

Det är MYCKET svårt att starta ett företag utan kapital. Hur mycket kapital har du som du kan investera? Har du inga kontakter från ditt tidigare arbetsliv som kanske kan bli dina kunder?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2005-10-12, kl 19:30

username

Gunnar
Nilsson

Inlägg: 13

Diskussionen om "hur löser man det då" tar vi inte här, utan maila mig om du är intresserad på: [email protected]
Mvh
Gunnar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2005-10-18, kl 16:47

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Du behöver inga vänner för att komma met i ett MLM-företag.Du får vänner när du arbetar i nätverket. Du får ett helt team att jobba med , du arbetar aldrig ensam. Det kommer att öppna en helt ny värld för dig att jobba med MLM-företag. Vi har personer med som sitter i samma sits som du , de har börjat.Maila mig så kan jag berätta [email protected] Hör gärna av dig, det här blir början till något nytt. MVH INgela Repo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2005-10-24, kl 22:40

username

Medlem
#36197

Inlägg: 6

Hittade lite bra böcker här:
http://ebooks.rbds.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat