Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker något att sälja

Inlägg 1 av 3

2005-10-07, kl 15:20

username

Totte

Inlägg: 1

Söker något att sälja

Letar efter något att sälja på exempelvis auktionssiter som Ebay och Tradera, men vet inte vad!? Har möjlighet att köpa in DVD+-R skivor, bläckpatroner och piercingssmycken men var och varanan person säljer sådant nu för tiden så jag söker något annat också.
Har inget registrerat företag (än) så det sätter lite hinder för att köpa in eftersom man saknar F-skatt, samt det faktum att jag går halvtidssjukskriven så man har ju ingen jätteinkomst till att köpa in större parti, men finns det någon som har tips om och/eller någon produkt man kan sälja så skicka mig gärna ett mail på: [email protected]

Söker i första hand något för en extrainkomst och för att fylla ut ledig tid på men poängen är på sikt att driva ett webbaserat företag. Är öppen för de flesta förslag :-)

/Totte

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-10-10, kl 11:27

username

Lars
Andersson

Inlägg: 25

Hej Ring mig på 0736770327, jag tillverkar silver och gulkdsmycken och kan erbjuda dig förmånliga priser på smycken presenter nyckelringar mm.

Vänligen: Lars Andersson

Valand Design AB (ub)
Vasaloppsvägen 56
129 45 Hägersten
Sweden

Tel : 08 464 9034
Mob: 0736 77 03 27
Email: [email protected]
Webshop: http://www.valand.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-08-01, kl 18:13

username

Jennifer
Börjel

Inlägg: 2

hej får jag bara fråga vart du får tag på piercing smycken?
vill gärna köpa in billigt och sälja i affär! tacksam för alla svar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat