Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Intresserad av POKER?

Inlägg 1 av 6

2005-10-06, kl 18:44

username

Fredrik
Roslund

Inlägg: 13

Intresserad av POKER?

Hej,
Jag har kommit igång med Rakebuddy.se och det är en affiliate site som ger kunder pengar tillbaka för att spela poker online!

Vi är ett registrerat företag med F-Skattesedel och är då förmodligen den första som har det genom rakeback avtal som det kallas.

Jag söker nu en finansiär eller någon som vill gå in med ekonomisk hjälp med att kanske köpa reklam plats, konto insatts eller vad som skulle kunna gynna ditt företag genom oss. Du kanske vill ha länkar genom vårat nyhetsbrev etc. Du kanske har ideérna eller tipsen som kan få mig att tjäna det där extra som jag vill göra. Och kanske ge dig kunder?

Jag har erfarenhet sedan 3 mån tillbaka att man tjänar riktigt bra med att ge folk pengar för att spela poker ( detta är från en annan rakeback sida )

Snart ska jag ge mig in som annonsör på Double.se nätverk och ge andra personer att tjäna pengar genom att länka till oss ( affiliate ).

Du kanske inte riktigt förstår hur det hela fungerar? Skicka ett mail då till [email protected] så svarar jag mer än gärna. Annars skriv lite i tråden.

Frågan släpps ut fritt och är positiv till alla svar jag får. Ha en fortsatt trevlig dag!

MVH
Fredrik R.
Rakebuddy.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-10-06, kl 18:44

username

Fredrik
Roslund

Inlägg: 13

Ajda. glömde skriva att sidan är igång om 24 / 48 timmar då all konto information är skapat.. så ha tålamod =)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-10-08, kl 13:41

username

Niclas
Vestlund

Inlägg: 6

förstår inte riktigt vart ni tjänar era pengar?
Pokersidorna tar ju en rake som dem tjänar p när man spelar right?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-10-09, kl 12:05

username

Fredrik
Roslund

Inlägg: 13

precis! och genom att vi lockar fler kunder med att ge folk 30% tillbaka av den rake dom betalar..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-10-11, kl 11:13

username

Pierre
Wessman

Inlägg: 8

låter som en bra ide, men jag tycker jag att ni borde fixa eran hemsida för det är väldigt luddigt och inga klara budskap för dom som inte vet vad rakebuddy är och hur det fungerar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-10-13, kl 12:55

username

Fredrik
Roslund

Inlägg: 13

tack. Den är uppdaterad och lite bättre.. Kanske fungerar nu? .. Ha det!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat