Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Presentation/försäljning till storlevernatör

Inlägg 1 av 2

2005-10-06, kl 14:51

username

Medlem
#20132

Inlägg: 54

Presentation/försäljning till storlevernatör

Hej. Jag har fått tag på ett företag med produkter som jag tror kommer att kunna passa den Svenska marknaden. Produkterna räknas som livsmedel och jag hoppas kunna "sälja in" produkterna till stora leverantörer som Ica Menyn och Axfood.

Eftersom jag vill göra ett så gott intryck som möjligt från första stund söker jag nu en vänlig person som har bra tips om vad man ska tänka på när man kontaktar en stort företag. Jag ska ju som sagt sälja produkten och då har man vanligtvis bara en gång på sig per företag och de stora matgrossisterna finns ju inte i överflöd.

Tacksam för svar.

MVH Herman

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-10-06, kl 18:47

username

Tvåbönorhandelsbolag
Berg

Inlägg: 2

Hej Herman!
Tyvär kan jag inte ge dig så många tips.Dom stora grossisterna är en maffia,dom bryr sig inte om att produkten är bra, fantastisk eller för den delen om folket vill ha den. De som intresserar dom är priset. Jag önskar dig lycka till. Driver själv ett nystartat grossist bolag, söker alltid nya produkter inom livsmedel. Du är välkommen att kontakta mig om du vill. Min mail. [email protected]
M.v.h Oscar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat