Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Om man vill börja tillverka något, hur går man till väga?

Inlägg 1 av 5

2005-10-06, kl 08:31

username

Medlem
#17478

Inlägg: 16

Om man vill börja tillverka något, hur går man till väga?

I mitt fall är det en typ av väska.
Jag har noga ritat ner hur jag vill ha den, men vart vänder man sig om man vill ha hjälp med att få den tillverkad?

Hur gör t.ex. folk som tillverkar nya klädmärken?

Jag är inte ute efter att bli "stor" utan detta är en typ av väska som jag själv saknar i handeln.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-10-06, kl 17:22

clothesandstuff

clothesandstuff

Inlägg: 6

Folk som startar nya klämärken söker efter under underantörer som kan sy upp designen. Men du verkar inte vilja tillverka så stora kvantiteter så du kan kanske söka upp nån som är bra på att tillverka väskor (typ ett fåtal) kanske finns nån skomakare i närheten som är intresserad? de e bra på skinn annars så finns det individuella sömmerskor som tar sig an små projekt men dock det kostar mycket mer att producera lite så än att ha en massproducerad produkt i kina/
Liamnist

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-10-07, kl 11:33

username

Emma
Karlen

Inlägg: 1

jag söker med ljus och lykta efter någon som kan sy upp linnen till mig. Har du möjligtvis några kontakter?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-10-07, kl 22:51

clothesandstuff

clothesandstuff

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag söker med ljus och lykta efter någon som kan sy upp linnen till mig. Har du möjligtvis några kontakter?


Kolla jeywear.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-12-04, kl 15:47

username

Åke
Numelin

Inlägg: 34

Citat:

Ursprungligen postat av:

I mitt fall är det en typ av väska.
Jag har noga ritat ner hur jag vill ha den, men vart vänder man sig om man vill ha hjälp med att få den tillverkad?

Hur gör t.ex. folk som tillverkar nya klädmärken?
Jag vet ej hur mycket du ska tillverka, men varför inte söka partners på www.europages.com. Du kan ringa annonsören gratis där genom en funktion. Lycka till

Jag är inte ute efter att bli "stor" utan detta är en typ av väska som jag själv saknar i handeln.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat