Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Tidning

Inlägg 1 av 5

2005-10-03, kl 17:07

JenniferB

JenniferB

Inlägg: 16

Tidning

Jag undrar hur man startar en tidning! Vill veta allt? vet ungefär vad det ska handla om men vet inte hur jag ska starta och så! Hoppas på svar...

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-10-03, kl 22:23

username

Henrik
Bergeld

Inlägg: 67

I vilken stad finns du? Vilken typ av tidning? Sitter själv med en tidningsidé. Hade tänkt mig en gratis nöjestidning av typ Nöjesguiden, lite snyggare och ny tidning varje vecka. Finns i Göteborg.

Ha det
Henke

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-10-18, kl 13:00

username

Peter
Lassander

Inlägg: 5

Hej på er,
När det gäller produktion/tryck av tidiningen kanske jag kan hjälpa er. Har nyligen startat egen verksamhet inom upphandling av trycksaksproduktion från baltikum där jag har ett nätverk av tryckerier av olika slag som bl a mycket kostnadseffektivt trycker tidningar.
Mvh
Peter
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-11-08, kl 16:56

username

Christina
Vassallo

Inlägg: 5

Hej,

Läste om era ideer om en tidning och tycker de verkar väldigt bra. Skriver för att erbjuda mina tjänster som översättare. Översätter utan problem till och från engelska, svenska och franska. Vet inte om det är en tjänst som kanske skulle kunna komma till pass i framtiden?
Mvh
Christina
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-11-28, kl 14:07

username

Sebastian
Beno

Inlägg: 19

Hej!

Vi söker folk som är på gång att starta eget företag för en dokumentärfilm.
Filmen kommer göras för SVT dokumentär och handla om situationer som uppstår vid nystartande av företag. Filmen ska följa några viljastarka nyföretagare i deras strävan att lyckas.
Vi befinner oss fortfarande på research stadiet och skulle gärna komma i kontakt med dig.

Med Vänliga Hälsningar
Sebastian
0707400893
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat