Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Behöver en parti av strumpbyxor runt 3000-4000st

Inlägg 1 av 5

2005-09-28, kl 00:12

alexejrm

alexejrm

Inlägg: 5

Behöver en parti av strumpbyxor runt 3000-4000st

Hej, jag skulle behöva en parti strumtbyxor av olicka slag och bra kvalitet på runt 3000-4000st. De alla ska vara CE märkta och helst från sama tillvärkare där material variationer ska helst inte vara mer än 10%.

Är även intreserad av andra förslag angående andra sortiment av kvinliga kläder.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-09-28, kl 11:17

username

Fereydon
Nassirpour

Inlägg: 12

Hej!
Vi importera alla sorters textil och kläder med alla tänkbara kvalitén med förmånliga priser.
Vi arrangerar:
- Mötesagenda med tillverkarna i Turkiet med fullt support.
- Import och exportombud.
- Import och export rådgivning.
Hör gärna av dig snarast om du fortfarande intresserar.
Med vänliga hälsningar
SwedPars
E-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-09-29, kl 12:52

username

Zeynep
Aydin

Inlägg: 35

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, jag skulle behöva en parti strumtbyxor av olicka slag och bra kvalitet på runt 3000-4000st. De alla ska vara CE märkta och helst från sama tillvärkare där material variationer ska helst inte vara mer än 10%.

Hej,

Jag jobbar med den turkiska och den europeiska marknaden. Jag har en export/import firma i Turkiet.

Jag importerar reklamartiklar, profilklader, smycken klader och mycket annat. Jag har manga slaktingar har som har egna fabriker har och just darför ville jag satsa pa och jobba med detta och kan erbjuda bra priser och kvalite.

Mina produkter ar av hög kvalite och jag har valdigt bra priser. Om ni vill sa kan ni fa lite priser fran mig pa de produkter ni ar intresserade utav, sa far ni sjalva se hur bra vi ligger till.

Jag hoppas verkligen att vi kan sammarbetaa och jag hoppas att jag far höra ifran er snart.



Mvh,
Zeynep Aydin
[email protected]



Är även intreserad av andra förslag angående andra sortiment av kvinliga kläder.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-10-06, kl 10:52

Jaquline

Jaquline

Inlägg: 14

Hej Zeynep!

Jag funderar på att öppna en butik med smycken och pärlor?
Är intresserad av dina smycken och priser?
Hör av dig!
MVH
Jacky

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-11-11, kl 09:01

EwaMarie

EwaMarie

Inlägg: 17

Hej,

jag har manchester byxor i olika färger till salu för dam.
Närmare bestämt 29 st från stl 38 -46
Maila mig ifall du är intresserad av att köpa dom
Min mailadress är [email protected]

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, jag skulle behöva en parti strumtbyxor av olicka slag och bra kvalitet på runt 3000-4000st. De alla ska vara CE märkta och helst från sama tillvärkare där material variationer ska helst inte vara mer än 10%.

Är även intreserad av andra förslag angående andra sortiment av kvinliga kläder.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat