Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investerare/Kapital/Passivdelägare Sökes !!!

Inlägg 1 av 1

2005-09-20, kl 09:14

username

Marco
Bosko

Inlägg: 9

Investerare/Kapital/Passivdelägare Sökes !!!

Sitter o räknar, tänker, vrider och vänder och hur jag än gör det så låter det bara bättre och bättre i mina öron.

Kommer att startas en internetbutik inom kort som erbjuder något som drygt 2,5 miljon svenskar behöver dagligen. Priserna kommer att hållas under snittet och vi är ganska optimistiska när det gäller volymen i försäljningen.

Vad vi ska sälja? Det får man veta om man visar sig seriös och tar vidare kontakt via mail.

Hur mycket pengar vi söker? Mellan 50-150 000 kommer att täcka upp kostnaderna första året.

Vad erbjuds? Ägarskap i detta bolag dock passivt sådant.

Konkurenter: Finns en med liknande upplägg dock med hägre priser än snitt och fokus på utlandet.

Detta kommer att förenkla livet för mer och mer e-shoppande svensken, kom på detta när jag satt själv hemma en kväll och tänkte: " DEtta borde man väl kunna handla via nätet", men nej det fanns inget urval.

Jag är 24 år o jobbar nu som butikschef men känner att jag hellre vill driva eget och försöka något större.

Ni som läser detta kanske inte tycker att detta inlägg säger så mycket men det ska det inte göra heller.
Jag lovar inget guld och gröna skogar men potentialen finns där o jag är ganska säker att vi kommer att lyckas.

Så tag kontakt till en början via mail så avgör jag om jag vill inleda ett samarbete med dig.

Mvh Marco Astervall

[email protected]

Svara Svara med citat