Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Start hunddagis m.m. söker företagspartner

Inlägg 1 av 5

2005-09-15, kl 13:35

username

Carina
Hellman

Inlägg: 3

Start hunddagis m.m. söker företagspartner

Hej!!
Jag letar efter en person som tillsammans med mej vill starta upp ett hunddagis i norra Stockholmstrakten. Har även planer på att ha ett smådjursdagis/hotell i samma lokal. Också ev. hemleverans/försäljning av djurprodukter såsom foder med mera.
Är du en djurintresserad person precis som jag, så tveka inte att höra av dej till mej, så får vi bolla idéer.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-09-18, kl 16:04

username

Linda
Eriksson

Inlägg: 2

Hej! Jag är också väldigt sugen på samma tanke som du har men känner mig inte lagom erfaren för att kunna ta det själv, det är ett stort ansvar och jag vill inte starta ett företag för att misslyckas. Jag är väldigt förtjust i hundar och vill gärna kunna erbjuda tjänster till dagens hundägare. Jag bor visserligen i Västerhaninge men det kanske inte betyder så mycket om vi kan komma överens om det viktiga bitarna. Hör gärna av dig, hoppas att vi kan komma överens! Mvh/ Linda

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-09-21, kl 09:36

username

Carina
Hellman

Inlägg: 3

Hej Linda! Kul att du svarade!
Vi kan fortsätta brevväxlingen via mail istället för denna sida.
Maila mej på [email protected]

Mvh Carina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-09-21, kl 09:37

username

Carina
Hellman

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Jag är också väldigt sugen på samma tanke som du har men känner mig inte lagom erfaren för att kunna ta det själv, det är ett stort ansvar och jag vill inte starta ett företag för att misslyckas. Jag är väldigt förtjust i hundar och vill gärna kunna erbjuda tjänster till dagens hundägare. Jag bor visserligen i Västerhaninge men det kanske inte betyder så mycket om vi kan komma överens om det viktiga bitarna. Hör gärna av dig, hoppas att vi kan komma överens! Mvh/ Linda



Hej Linda! Kul att du svarade!
Vi kan fortsätta brevväxlingen via mail istället för denna sida.
Maila mej på [email protected]

Mvh Carina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-11-28, kl 13:54

username

Sebastian
Beno

Inlägg: 19

Hej!

Vi söker folk som är på gång att starta eget företag för en dokumentärfilm.
Filmen kommer göras för SVT dokumentär och handla om situationer som uppstår vid nystartande av företag. Filmen ska följa några viljastarka nyföretagare i deras strävan att lyckas.
Vi befinner oss fortfarande på research stadiet och skulle gärna komma i kontakt med dig.

Med Vänliga Hälsningar
Sebastian
0707400893
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat