Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Behöver alla tips och hjälp för att starta Städ/Fönsterputsfirma!!

Inlägg 1 av 4

2005-09-11, kl 19:37

username

Ivan
Todorovic

Behöver alla tips och hjälp för att starta Städ/Fönsterputsfirma!!

Jag och en kompis planerar att starta en städfirma, jobba själva i början och om det funkar bra så tänker vi utveckla firman och anställa medarbetare och utöka våra tjänster. Jag pluggar och har knappt någon erfarenhet ute i arbetslivet och därför hoppas jag att det finns snälla medlemmar här som kan hjälpa mig, tackar och tar emot för all hjälp och tips jag får, tex vilka maskiner och medel som behövs, vart man hittar bra priser etc. Tack på förhand/#1

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-09-15, kl 22:24

Trosastad

Trosastad

Tjena det första jag kan råda er till är att skaffa er utbildning för det är inte bara att åka och köpa ett mopp skaft o köra som många tror har själv gått golvvårds utbildningså ni vet vad för slags golv det är antingen plast linoleum eller gummi vilket dom två förtsa är vanligast vad som ska ligga på golvet är det polich eller bara polering , Rena rum utb. Trägolv, Byggstäd, mm. och det är mycket man måste kunna om man vill ha kvar sina kunder , och det viktigaste är att du måste kunna läsa av ett rum vad som ska göras men lycka till ni får gärna höra av er om det är något jag kan hjälpa er med. MVH: tommy på. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-09-20, kl 22:56

username

Percy
Rosengren

I den här eboken finns de tips du söker:

http://www.pr-publishing.com/index-filer/Page1204.html

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2005-11-28, kl 14:18

username

Sebastian
Beno

Hej!

Vi söker folk som är på gång att starta eget företag för en dokumentärfilm.
Filmen kommer göras för SVT dokumentär och handla om situationer som uppstår vid nystartande av företag. Filmen ska följa några viljastarka nyföretagare i deras strävan att lyckas.
Vi befinner oss fortfarande på research stadiet och skulle gärna komma i kontakt med dig.

Med Vänliga Hälsningar
Sebastian
0707400893
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat