Hej,
Detta med e-handel är något jag har jobbat med i flera år och är på stark framåt marsch.
Det finns en mängd koncept ute på marknaden som ni säkert vet redan. Allt ifrån köpa komplett, hyra en på tub dvs. när den används, hyra en eller bygga en helt egen.
Det jag vill att ni ska vara extra uppmärksamma på är ett par saker som jag vet att många inte tänker på.
Det många är intresserade av brukar vara att hyra en butik. Anledningarna till detta är många t.ex att det ser billigt ut och att det går snabbt att komma igång etc.
En liten varning måste dock utfärdas för det första så brukar dessa tjänster kopplas till ett avtal på 12 månader.
Kostar då butiken allt ifrån 1000-3000kr / mån så kan man snabbt räkna ut total summan för butiken. En annan sak som man bör fråga sig -"Har vi specifika krav i hur den ska fungera eller se ut?" detta är något som inte brukar tillåtas i den butik man hyr. Men fördelen är att så kallade uppgraderingar är gratis, min fråga är då genast vad är det för uppgraderingar och hur ofta behöver man dem?
Allt beror ju på hur seriös du vill vara ut mot dina kunder.
Det är en avsevärd skillnad att handla en butik för 30Tkr och en hyrd butik för 1000kr/mån i ett år.
3W Solutions erbjuder färdiga e-handelsprodukter som är lätta att modifiera efter era önskemål. Ett exempel på en sådan butik är t.ex http://www.fixingroom.se
Här kan 3W Solutions även hjälpa till med driften av er butik om så önskas.
Mvh
Christopher - 3wsolutions.se