Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Företag i Nederländerna?

Inlägg 1 av 6

2005-09-07, kl 15:56

username

Medlem
#34208

Inlägg: 1

Företag i Nederländerna?

Jag är utbildad grafisk formgivare. Jag äger ett hus i Holland och funderar på att starta ett företag där. Anledningen till det, är att jag blivit erbjuden att göra några projekt för ett större företag. De arbetar mycket med frilansare och förklarade att det var bäst om jag också blev det.

Hur går jag till väga? Ska jag starta företaget i Nederländerna eller Sverige?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-09-13, kl 13:54

Vera

Vera

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är utbildad grafisk formgivare. Jag äger ett hus i Holland och funderar på att starta ett företag där. Anledningen till det, är att jag blivit erbjuden att göra några projekt för ett större företag. De arbetar mycket med frilansare och förklarade att det var bäst om jag också blev det.

Hur går jag till väga? Ska jag starta företaget i Nederländerna eller Sverige?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-09-13, kl 13:56

Vera

Vera

Inlägg: 2

Hej!
Tyvarr sa kan jag inte svara pa din fraga, utan jag har samma fraga som du fast for mig galler dt Italien. ar ocksa grafiker och bosatt har. Skulle vilja oppna en enskild firma! Men hur gor jag??
Om du gar nagot bra svar kan du inte maila mig da??
[email protected]

Grazie!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-09-29, kl 00:49

username

Patrick
Söder

Inlägg: 8

Har ni prövat att kontakta det lokala Holländska/Italienska näringslivskontoret? Så gjorde jag när jag sökte information i Ungern, hamlade förvisso fel men det gick bra iaf :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-11-30, kl 21:41

Rydberg

Rydberg

Inlägg: 28

Svenska konsulatet i resp. land borde också kunna guida er rätt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-02-06, kl 19:27

username

Hendrik
Kloots

Inlägg: 10

Hej. detta är inte svårt. jag är holländare bosatt i sverige och eget firma. vill du har hjälp maila till mig med din kontakt uppgifter då kan vi prata vidare.

MvH Rick

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat