Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Behöva veta innan asienimport? Finns bok el. liknande?

Inlägg 1 av 4

2005-09-05, kl 16:44

Caffe

Caffe

Inlägg: 24

Behöva veta innan asienimport? Finns bok el. liknande?

Går i tankarna på att driva företag vid sidan av mina studier och har funderat på att importera elektronik inom vissa kategorier från asien. Finns det något ställe där allt man behöver veta finns samlat, t ex en bok, kvällskurs eller är import ett så litet ämne att det inte finns någon fakta på området?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-09-05, kl 22:50

username

Juan
Carlos
Carlos
Colart

Inlägg: 9

Har faktiskt samma ideer, kontakta mig så kan vi snacka lite ideer tillsammans:)

Mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-09-05, kl 23:45

username

Ture
Andersson

Inlägg: 3

Jag kan hjälpa er med era frågor. Kontakta mig på [email protected]. Driver ett import företag där vi importera elektronik varor från USA och Kina/Hong Kong/Taiwan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-09-06, kl 12:51

username

Juan
Carlos
Carlos
Colart

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:

Går i tankarna på att driva företag vid sidan av mina studier och har funderat på att importera elektronik inom vissa kategorier från asien. Finns det något ställe där allt man behöver veta finns samlat, t ex en bok, kvällskurs eller är import ett så litet ämne att det inte finns någon fakta på området?



Kolla litteratur delen, där hittar du bok om import. Finns säkert mycket mer, men det är en början.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat