Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Djuraffär

Inlägg 1 av 8

2005-09-01, kl 22:43

username

Rikard
Bengtsson

Inlägg: 9

Djuraffär

Funderar på att ta över en djurtillbehörs affär och har tittat runt lite vad de har i butiken... men tycker den är rätt tråkig.
Söker därför grossister och återförsäljare till djurtillbehör, framförallt hund,katt,reptiler,fåglar och små djur.
Är även intresserad av att sälja lite present artiklar, hundkläder, häftiga djurhalsband, skyltar m.m. kom med förslag jag är öppen för allt!
Har på sidan av butiken tänkt ha lite internet försäljning.
Kan även tänka mig att importera med hjälp av nån kunnig!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-09-06, kl 15:23

username

Johan
Niklasson

Inlägg: 17

Jag har lite artiklar till djur mest hund & Katt och säljer till gross-priser om man väljer att köpa lite fler av nån vara. Maila mig om du vill ha lite priser och så.

//johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-09-08, kl 00:17

username

Johan
Niklasson

Inlägg: 17

glömde ju lämna min mail

[email protected]

sådär, hör av dig om du är intresserad så ska vi nog kunna lösa något =)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-09-18, kl 16:42

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Citat:

Ursprungligen postat av:

Funderar på att ta över en djurtillbehörs affär och har tittat runt lite vad de har i butiken... men tycker den är rätt tråkig.
Söker därför grossister och återförsäljare till djurtillbehör, framförallt hund,katt,reptiler,fåglar och små djur.
Är även intresserad av att sälja lite present artiklar, hundkläder, häftiga djurhalsband, skyltar m.m. kom med förslag jag är öppen för allt!
Har på sidan av butiken tänkt ha lite internet försäljning.
Kan även tänka mig att importera med hjälp av nån kunnig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-09-18, kl 16:43

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Funderar på att ta över en djurtillbehörs affär och har tittat runt lite vad de har i butiken... men tycker den är rätt tråkig.
Söker därför grossister och återförsäljare till djurtillbehör, framförallt hund,katt,reptiler,fåglar och små djur.
Är även intresserad av att sälja lite present artiklar, hundkläder, häftiga djurhalsband, skyltar m.m. kom med förslag jag är öppen för allt!
Har på sidan av butiken tänkt ha lite internet försäljning.
Kan även tänka mig att importera med hjälp av nån kunnig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-09-18, kl 16:53

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej ja har varit sadel makare i 30 år så ja kan göra koppel eller halsband till dina djur om du ordnar skin säg att dom ska vara så breda å längden kan ja själva har sett att det går o sälja med nitar o snushlsband ja kan göra hur du vill ha dem så du är då disanger så ritta nu upp hur dom ska se ut sen ringer du till malungn o köpper remar där o du vet det längs ner på kopplet pepes har nog det mesta 0295300080 när du har allt sänd det till mej sen kan du sälja till andra djur affärer men epost är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-09-19, kl 04:14

username

Niclas
Johansson

Inlägg: 16

Ett seriöst företag är www.mipaformpet.se och de säljer även till butiker runt om i landet. Kontakta dem på sidan!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-09-30, kl 21:13

username

Rikard
Bengtsson

Inlägg: 9

Tack för alla svar, man jag har tre fråga... om jag nu lägger ut sakerna till auktion på internet hur fungerar det då med skatt och moms?
Var kan man köpa billiga grejer utomlands?
Kan jag dessutom utöka lite med kläder tex?
Maila [email protected] eller svara här.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat