Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hundhalsband o dyl??

Inlägg 1 av 6

2005-08-31, kl 15:06

username

Emma
Esko

Inlägg: 2

Hundhalsband o dyl??

Hej!
Har sett sidor på nätet som säljer lite exklusivare saker till hundar tex koppel. Nu undrar jag hur jag går till väga om jag vill ta in sådana saker till Sverige för att sälja, antingen i butik eller online. Vet nån en bra grossist? Vad finns det för märken? Hur gör jag för att få kontakt? Har kollat svenska grossister men tycker inte att de har det jag söker!
Är väldigt tacksam för hjälp :)!
Mvh Emma

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-09-18, kl 15:58

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Har sett sidor på nätet som säljer lite exklusivare saker till hundar tex koppel. Nu undrar jag hur jag går till väga om jag vill ta in sådana saker till Sverige för att sälja, antingen i butik eller online. Vet nån en bra grossist? Vad finns det för märken? Hur gör jag för att få kontakt? Har kollat svenska grossister men tycker inte att de har det jag söker!
Är väldigt tacksam för hjälp :)!
Mvh Emma

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-09-18, kl 18:02

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hej har varit sadelmakare i 30år om du vill bli disangers så kan ja hjälpa dej ja gör deta till den som är först du kan rita koppel o halsband det finns ju med stora nitar o med snusnäsduk ja kan allt om sånt men inte rita o sälja ritar då kan du ju göra till marsvin kaniner mm ja kan allt om sånt men inte hur det ska se ut nu behöver du ju ingen lokal du kan sälja till dom som har lokaler bara du är något får du ju göra är duktig på att rita ja vet var man köpper allt inte så dyrt mejla till mej på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-09-18, kl 18:04

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

doggman säljer om du inte vill ha med mej o göra Göran

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-10-10, kl 11:42

username

Lars
Andersson

Inlägg: 25

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Har sett sidor på nätet som säljer lite exklusivare saker till hundar tex koppel. Nu undrar jag hur jag går till väga om jag vill ta in sådana saker till Sverige för att sälja, antingen i butik eller online. Vet nån en bra grossist? Vad finns det för märken? Hur gör jag för att få kontakt? Har kollat svenska grossister men tycker inte att de har det jag söker!
Är väldigt tacksam för hjälp :)!
Mvh Emma

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-10-10, kl 11:43

username

Lars
Andersson

Inlägg: 25

Snacka med Lars Andersson

Valand Design AB
Vasaloppsvägen 56
129 45 Hägersten
Sweden

Tel : 08 464 9034
Mob: 0736 77 03 27
Email: [email protected]
Webshop: http://www.valand.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat