Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Vi importerar Smycken och Piercingar från USA och Kina

Inlägg 1 av 4

2005-08-26, kl 11:04

ericssonstrading

ericssonstrading

Vi importerar Smycken och Piercingar från USA och Kina

Vi importerar Ringar, Armband, Halsband, Navelpiercing, Tungpiercing mm i stora partier från USA och Kina. Priserna vi har är enligt vår åsikt mkt låga, titta gärna in på www.ericssonstrading.se för att skapa din egen åsikt. Priser från 2 kr styck och uppåt. Vi söker nu återförsäljare för våra produkter. Perfekt för tex internetbutiker, blocket, Tradera, affärer och marknader. Vid intresse maila oss på [email protected]. För stora kunder går det att justera priserna på hemsidan en del.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-08-29, kl 22:45

username

Susanne
Larsson

Jag är intresserad. Maila mig mer info på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-08-31, kl 10:44

username

Linda
Walldoff

Låter intressant, vill du maila mig mer info på produkter/priser/min parti samt leveranstid?
mvh
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2005-09-09, kl 13:45

username

Agnetha
Nyberg

Vi är intresserade av att se mer info om produkter(bilder) prislista, fraktkostnader mm för ev försäljning av era varor i vår butik. Vi öppnar visserligen inte förrän om tre månader, men info och tid för kalkyler är viktigt för oss.
Vi riktar oss till ungdomar huvudsakligen..

Ni kan nå oss på [email protected] eller på telefon 070-203 43 91 alt 070-256 68 90.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat