Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Hundar

Inlägg 1 av 4

2005-08-16, kl 11:12

username

Åsa
Bondesson

Inlägg: 1

Hundar

Hej!
Jag har länge velat starta en hundkennel eller/och ett hunddagis. Är det någon som vet hur man går tillväga. Lämpliga dataprogram som kan vara till hjälp? Hur man genomför en marknadsundersökning som når fram till många människor i min hemkommun?
Tacksam för alla svar.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-08-17, kl 21:16

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Du kanske kan titta om inte kennelklubben har något forom där du kan fråga.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-08-20, kl 10:46

username

Lina
Ingemarsson

Inlägg: 6

Gå in på vovve.net, där kan man lägga in annonser om tex vart hundägare önskar ha ett hunddagis. Man måste ju först ha kundkretsen innan man kan starta något, sen kan man börja kolla på lokaler men dessvärre är det inte alla fastighetsägare som vill ha djur i sina lokaler så man ska nog lägga fram det på ett genomtänkt sätt. Man kankse kan hitta ett garage i en villa som man får hyra och göra om, eller en sommarstuga med stor tomt där man kan bygga en stor hundkojja... tex.
Funderar själv på att starta upp ett hunddagis, jag tror det ligger rätt i tiden. Människor har så fullt upp med sina jobb att man vill ha husdjur att umgås med på fritiden och vill samtidigt att djuren ska ha det bra näre man själv är på jobbet. En kennel är en annan sak eftersom du då avlar djur av en viss ras, men jag vet att du kan få lite sånna tips på skk.se om vad som krävs för att registrera en kennel osv. Jag tror även du mer än gärna kan ringa någon där som är villig att svara på frågor!
Mvh Lina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-09-18, kl 17:24

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Ja kan till värka det till dej söker en disanger har varit sadel makare 30 år hör av dej [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat