Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Hjälp med inspiration!

Inlägg 1 av 5

2005-08-16, kl 00:30

username

Matilda
Yttergren

Inlägg: 31

Hjälp med inspiration!

Hej! Det är inte så att jag har idétorka, men det kan alltid vara tevligt att veta vad andra tycker. Det är så att jag syr kläder, gör kort och tavlor, magneter m m. Jag undrar nu: vad tycker ni att det ska stå på en tröja, magnet, ett kort etc för att det ska ge något? Blir jätteglad för förslag! (Kanske hamnar ditt förslag på en tröja som du en vacker dag ser på stan)! ;)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-08-16, kl 00:53

apettersson

apettersson

Inlägg: 31

Hej!
Vad för sorts tröjor, magneter o.s.v. är det? Ska det vara en rolig mening, fyndig slogan, något seriöst eller vad hade du tänkt dig?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-08-16, kl 22:52

username

Matilda
Yttergren

Inlägg: 31

Ja, jag är mest inne på det lite djupare planet. Man ska gärna tänka efter litegrann när man läser/ser budskapen/bilderna. Fast det är ju klart, lite roligt måste man få ha också! Så mitt svar blir: både och! =)
Har du några tips?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-08-16, kl 22:57

apettersson

apettersson

Inlägg: 31

Okej! Ge lite exempel på sånt du har sedan tidigare, så kan jag försöka komma på lite förslag åt dig!:)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-08-18, kl 11:50

username

Matilda
Yttergren

Inlägg: 31

Ja, jag har sådana där underfundiga budskap. "Kramas mera", "världsmedborgare", "Varje person du möter är en potentiell vän" och andra fina små kärleksbudskap! ;)
Lite roligare grejer skulle ju va skoj. I det sociala livet har jag inga problem med att vara rapp i kommentarer och få till det. Men såhär, sitta och klämma fram något, då blir det tvärstopp!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat