Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Hjälp med logo

Inlägg 1 av 6

2005-08-07, kl 20:22

username

Kamran
Amini

Inlägg: 4

Hjälp med logo

Hej!Jag Behöver hjälp med att ta fram ett logo till mitt lilla företag. Vill inte lägga ut 20-30 tusen men betalar bra för rätt logoKami

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-08-07, kl 21:52

apettersson

apettersson

Inlägg: 31

Hej!
Jag kan hjälpa dig om du vill. Har mycket bra erfarenheter av att göra loggor åt mindre företag.
Har även utbildning inom området.

Du är välkommen att höra av dig!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-08-10, kl 10:12

username

Medlem
#14708

Inlägg: 1

Ta en titt på www.bildskaparebollner.com, där kan du se några exempel på logotyper jag gjort. Du kan få några skisser att välja på innan du bestämmer dig.
Hälsn
Mats Böllner

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-08-10, kl 23:19

Lé

Inlägg: 2

Hej, jag är en designer som kan hälpa dig.Bra pris ! Hör av dig så kan vi se om du är intresserad av min stil (kan visa exempel)
hälsningar
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-08-11, kl 01:00

username

Gisela
Ek

Inlägg: 19

Hej
Kontakta mig så kan vi komma överens till ett bra pris.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-08-11, kl 18:43

dahlin

dahlin

Inlägg: 16

Hej!

Mitt företag Connecting Partners erbjuder bl a grafisk formgivning. Tack vare ett stort nätverk av samarbetspartners kan vi matcha dina önskemål med en formgivare som passar just dina behov och din plånbok. Detta dessutom till ett mycket bra pris. Jag törs inte ange några prisuppgifter på rak arm, men törs nästan lova att du kan få en proffessionell logo till ett pris under 5000:-.

Via kontakter med utländska tryckerier kan vi dessutom erbjuda trycksaker till ca halva kostnaden mot vad svenska tryckerier tar om det skulle vara intressant.

Här gärna av dig så kan vi ta ett förutsättningslöst samtal om hur vi kan hjälpa dig.

Med vänliga hälsningar

Marie-Louise Dahlin
Connecting Partners

[email protected]
076 - 230 02 98

Inläggets betyg
Svara Svara med citat