Inlägg 1 av 1
2005-07-25, kl 16:52
MiniSpa - AvslappningsMassage - Hemma
Hejsan
Jag är en tjej som nu har bestämt mig för att bli DIPL skönhetsterpeft , då jag har en passion för att pyssla med kroppen, och efter det starta upp i liten skala. Sakta men säkert, sedan även också sälja lite små produkter som jag själv givetvis kommer att använda mig av på mina kunder.
Utbildningen blir klar i september och sedan så är min fråga till er som kanske har någon hum om detta, är det ok att börja med liten praktik från sitt eget hem?
Min massage som jag kommer att använda mig av är avslappningsmassage för välbefinnande och lugn och ro.
Jag kommer även att ha terapisamtal- För männiksor som känner sig ensamma, är blyga, problem i vardagen, och vill ha någon att prata med samtidigt som de kanske vill få en härlig massage som frigör både spänningar och stress ur kroppen.
Fungerar detta att göra från sitt eget hem? (Egen ingång- Dush och toalett finnes) starta eget, eller räcker det att jag för det som en hobby verksamhet?
Med ett reg namn och en eget domännamn?
Var kan man vända sig enklast när det gäller försäkringar?
Vänligen om det är någon som vet nått om detta och kan endera ge svar eller tippsa om någon som kan. emaila gärna tillbaka.
[email protected]
Även ni som ev har spa produkter och söker återförsäljare är också välkommen att emaila mig med ev information.
Ser fram emot något gulligt svar :)
MVH
Weronica
[email protected]
Svara Svara med citat