Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Nytt klädmärke söker återförs. och partner!

Inlägg 1 av 4

2005-07-22, kl 02:16

apettersson

apettersson

Inlägg: 31

Nytt klädmärke söker återförs. och partner!

Hej!
Jag har ett helt nytt klädesmärke som kommer att (förhoppningsvis) marknadsföras nu under hösten. Märket är i stil med Tiger, JL o.s.v. Vill inte gå in på detaljer innan allt är klart, men de reaktioner jag fått lovar gott!
Hur som helst, så söker jag nu efter någon som är intresserad av att bli min "affärskompanjon" (helst med möjligheter till en del av den finasiella biten) som vill vara med och tjäna lika mycket pengar som jag kommer att göra :)
Samt att jag söker återförsäljare i form av klädbutiker, både riktiga och på internet.

Kom med alla sorters funderingar, tankar och intressen!

Du når mig lättast på mailen: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-07-25, kl 02:44

username

Julia
Lindholm

Inlägg: 4

Hej!
Jag vill starta ett klädesmärke och söker partner. JAg kan den juridisk/ekonomiska biten och har en vass förmåga av att se vad som kommer fler år frammåt. Jag söker någon som kan designerbiten. Jag vill inte göra någonting impulsivt tillfälligt coolt utan vill sakta men säkert bygga upp ett seriöst företag från grunden med högt kvalitativa kläder och en säker marknadsföringsstategi. Ett företag med potential för att växa och som känner sina kunder.

skriv till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-07-25, kl 22:01

username

Peter
Karlsson

Inlägg: 13

Hej!
Jag är intresserad av starta eget märke, men har tyvärr inte haft tid. Nu finns det möjlighet till att utveckla detta.
Maila gärna mig och berätta mer om din idé. Jag har kontakter i återförsäljarleden.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-07-27, kl 08:39

username

Andreas
Ahrens

Inlägg: 4

Jag håller på att starta en klädbutik i Malmö, runt 1000 kvm. Jag är intresserad av nya nordiska märken, kontakta mig för mer information och berätta gärna lite mer om hur långt du har kommit.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat