Forum för företagare
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemSök
Inlägg 2 av 6
2005-11-14, kl 15:30
Ska starta eget och behöver cement, plywood, virke, dörrar & fönster, kök, parkett osv.
Kan någon tipsa mig om bra inköpskällor, grossister från Polen, Baltikum eller förslag?
[email protected]
Inlägg 3 av 6
2006-02-06, kl 19:43
Ursprungligen postat av:
jag kan fixa det åt dig, har du msn?
Jag ska renovera en lägnenhet kök badrum mm skulle du kunna hjälpa mig med kontakter byggvaruhus/grossister?
Inlägg 4 av 6
2006-08-06, kl 11:20
Ursprungligen postat av:
Planerar att bygga ut villan i vinter. Ska först åka ner med min lastbil och köpa byggvaror i Polen. Nu undrar jag hur man kan få tag på adresser till byggvaruhus/grossister i Polen. Är tacksam för råd och tips. Mvh Magnus
Inlägg 5 av 6
2006-08-06, kl 11:22
Ursprungligen postat av:
Planerar att bygga ut villan i vinter. Ska först åka ner med min lastbil och köpa byggvaror i Polen. Nu undrar jag hur man kan få tag på adresser till byggvaruhus/grossister i Polen. Är tacksam för råd och tips. Mvh Magnus
Hej Tänkte göra det samma, men bygga helt nytt. Fick du något svar? Kanske man kan åka ner flera stycken och hyra en lastbil och dela transporten på detta sätt.mvh Lars o Agneta
Inlägg 6 av 6
2006-08-15, kl 17:05
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
Hej Tänkte göra det samma, men bygga helt nytt. Fick du något svar? Kanske man kan åka ner flera stycken och hyra en lastbil och dela transporten på detta sätt.mvh Lars o Agneta