Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Underklädes butik

Inlägg 1 av 5

2005-07-12, kl 10:43

username

Johan
Håckerström

Inlägg: 4

Underklädes butik

underklädes butik
hejsan.

jag har tänkt att starta en underklädes butik, både med underkläder och badkläder, alla storlekar ska finnas men mest ska det vara för storbystade som inte hittar något i vanliga butiker. Det ska vara bra och snygga plagg till vettiga priser. Någon som vet hur jag ska gå till väga för att komma igång och finns det någon som vet några återförsäljare el tillverkare som kan va av intresse?

//Marielle

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-07-15, kl 14:52

username

Emelie
Duroj

Inlägg: 6

Jag driver en underklädesbutik, och om det e snygga morderna underkläder för storbystade du vill ha så kan jag föreslå märkena PrimaDonna, Fantasie och Gossard, tex.

/Emelie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-07-18, kl 13:07

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Prata med Kvinligt under i Åkarp de har egen tillverkning och butik. De arbetar främst med stora storlekar ...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-07-21, kl 19:53

username

Carina
Hagström

Inlägg: 14

Hej!
Jagär återförsäljare för Private X Collection och det finns en del större storlekar i sortimentet.
Är du intresserad så skriv till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-10-24, kl 20:04

username

Åke
Numelin

Inlägg: 34

Citat:

Ursprungligen postat av:

underklädes butik
hejsan.

jag har tänkt att starta en underklädes butik, både med underkläder och badkläder, alla storlekar ska finnas men mest ska det vara för storbystade som inte hittar något i vanliga butiker. Det ska vara bra och snygga plagg till vettiga priser. Någon som vet hur jag ska gå till väga för att komma igång och finns det någon som vet några återförsäljare el tillverkare som kan va av intresse?

//Marielle


Om du vill kan jag ge dig kontakt med ett företag i Riga, Lettland som enbart har stora storlekar och, naturligtvis , bra priser. De har egen tillverkning av det mesta
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat