Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker dig!

Inlägg 1 av 4

2005-07-01, kl 15:07

username

Johan
Hertzberg

Inlägg: 8

Söker dig!

Söker dig som vill in i ett klädmärke som designer/eller vad du kan. Detta är seriöst så, tycker du Om Beach/Boutique Mode så, Joina mig!. Du kommer få offra pengar för detta också. Men du kommer tjäna också för det här kommer gå bra!. Berätta lite om dig själv bara här i forumet. Ålder och sånt och vart du bor m.m. väntar bra svar:)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-07-04, kl 21:31

username

Andreas
Park

Inlägg: 12

Citat:

Ursprungligen postat av:

Söker dig som vill in i ett klädmärke som designer/eller vad du kan. Detta är seriöst så, tycker du Om Beach/Boutique Mode så, Joina mig!. Du kommer få offra pengar för detta också. Men du kommer tjäna också för det här kommer gå bra!. Berätta lite om dig själv bara här i forumet. Ålder och sånt och vart du bor m.m. väntar bra svar:)



Jag kan göra designer, logotyper mmm... Jag kan kanske hjälpa dig med det. Jag är 18 och insatt i "brädkulturen" åker båda skateboard och snowboard på seriös nivå.
kanske kan bidra till någonting.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-07-04, kl 21:43

username

Johan
Hertzberg

Inlägg: 8

Okej boggiman:) en kille med stiil!. Har du msn så adda mig på [email protected] . Så får vi prata där

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-08-14, kl 13:33

username

Carl
Grinde

Inlägg: 6

tja, jag har legat före modet ibland och har coola idéer på vissa plagg och accesoarer som jag senare efter något år sett i butiker. jag är även bra på grafiskdesign, foto och kan göra loggos och hemsidor i flash.
www.bantiy-jokk.com
nås bäst på mail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat