Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Modeller sökes inför utställning. Session juli månad

Inlägg 1 av 3

2005-06-29, kl 11:23

username

Marika
Lantz

Inlägg: 28

Modeller sökes inför utställning. Session juli månad

Jag vet inte om jag får skriva detta inlägget men om så är fallet så får ni ta bort den.

Jag har i alla fall blivit inbjuden till länsmuseumet i jönköping att ställa ut foton jag tagit.
det skulle dock vara roligt att kunna ställa ut helt nya foton och därför söker jag nu modeller enligt nedan:

Som modell inför utställningen bör du
- gilla att stå framför kameran
- gärna vara kurvig/mullig
- vilja få lite extra reklam genom att stå modell för foton som ställs ut på länsmuseumet. (ca 10 000 besökare per månad)
- vara villig att resa hit till Eksjö, småland för fotosession
- gärna ha ett bra utseende för foto

Detta måste ske under juli månad så det är viktigt att du hör av dig snarast via mail eller telefon [email protected] el 070-4999463

Inga pengar är inblandade utan detta är mer likt en kul grej med bonus att modell och jag får bra reklam ;-)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-06-29, kl 17:45

username

Kajsa
Larsson

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag vet inte om jag får skriva detta inlägget men om så är fallet så får ni ta bort den.

Jag har i alla fall blivit inbjuden till länsmuseumet i jönköping att ställa ut foton jag tagit.
det skulle dock vara roligt att kunna ställa ut helt nya foton och därför söker jag nu modeller enligt nedan:

Som modell inför utställningen bör du
- gilla att stå framför kameran
- gärna vara kurvig/mullig
- vilja få lite extra reklam genom att stå modell för foton som ställs ut på länsmuseumet. (ca 10 000 besökare per månad)
- vara villig att resa hit till Eksjö, småland för fotosession
- gärna ha ett bra utseende för foto

Detta måste ske under juli månad så det är viktigt att du hör av dig snarast via mail eller telefon [email protected] el 070-4999463

Inga pengar är inblandade utan detta är mer likt en kul grej med bonus att modell och jag får bra reklam ;-)


Är det med eller utan kläder?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-09, kl 23:54

username

Patric
Persson

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag vet inte om jag får skriva detta inlägget men om så är fallet så får ni ta bort den.

Jag har i alla fall blivit inbjuden till länsmuseumet i jönköping att ställa ut foton jag tagit.
det skulle dock vara roligt att kunna ställa ut helt nya foton och därför söker jag nu modeller enligt nedan:

Som modell inför utställningen bör du
- gilla att stå framför kameran
- gärna vara kurvig/mullig
- vilja få lite extra reklam genom att stå modell för foton som ställs ut på länsmuseumet. (ca 10 000 besökare per månad)
- vara villig att resa hit till Eksjö, småland för fotosession
- gärna ha ett bra utseende för foto

Detta måste ske under juli månad så det är viktigt att du hör av dig snarast via mail eller telefon [email protected] el 070-4999463

Inga pengar är inblandade utan detta är mer likt en kul grej med bonus att modell och jag får bra reklam ;-)



Kille/Tjej? Vad för sorts kläder? Har gjort småjobb för studentkläder till MQ, så intresse finns..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat