Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Vykort

Inlägg 1 av 6

2005-06-01, kl 08:25

nforsman

nforsman

Inlägg: 21

Vykort

tänkte börja att göra egna vykort med en digitalkamera, och sedan skriva ut bilderna på en laserskrivare, men vad ska man ha för papper till vykort?? är det någon som vet var man kan få tag i sådant oxå??

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-06-10, kl 21:17

username

Joakim
Andersson

Inlägg: 46

Fråga foto affären

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-06-28, kl 00:25

username

Emelie
Friberg

Inlägg: 2

Eller en vanlig, välsorterad pappershandel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-08-06, kl 21:02

Girlfriend

Girlfriend

Inlägg: 12

Små tryckerier brukar inte vara så dyra på att trycka upp sådana artiklar, kanske är värt att kolla. (Jag antar att du ska göra större kvantiteter för att sälja vidare?)

girlfriendjewellery.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-08-15, kl 22:42

username

Matilda
Yttergren

Inlägg: 31

Citat:

Ursprungligen postat av:

Små tryckerier brukar inte vara så dyra på att trycka upp sådana artiklar, kanske är värt att kolla. (Jag antar att du ska göra större kvantiteter för att sälja vidare?)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-08-15, kl 22:48

username

Matilda
Yttergren

Inlägg: 31

Oj, nu blev det fel såg jag! Råkade skicka förra citatet. Sorry! Har inte gjort detta förut!
Jag har tryckt upp och sålt egna vykort från bygden där jag bor. Mycket uppskattat! Ska göra fler. Det företag jag lyckades hitta på internet som hjälpte mig heter Ditt & datt och de trycker upp lite mindre volymer, så det passade mig väldigt bra. Skickade en skiva med bilder och mailade text. Ungefär 5-6 kr per bild tror jag att jag gav. Det blir ju lite dyrt, men det är lättare att sälja än man tror. Vykort är ju alltid uppskattat och det är ju många som samlar. Jag tar 10 kr/st för mina, och 3 för 25 kr. http://dittochdatt.com/produkter.html .Där fick du ett litet tips som förhoppningsvis kan hjälpa.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat