Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vilken webbshop är bäst?

Inlägg 1 av 6

2005-05-25, kl 19:08

username

Jenny
Öman

Inlägg: 12

Vilken webbshop är bäst?

Ska förmodligen även använda mig av en webbshop när jag startar eget men det verkar vara väldigt olika vilken webbshop som är mest lämplig att använda. Jag skulle behöva lite råd och tips! Shoppen behöver inte vara gratis utan jag föredrar en som är smidig och relativt lätt skött.
Tack på förhand!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-05-25, kl 22:07

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 15

Inlägg 3 av 6

2005-05-27, kl 22:17

username

Johan
Lindstedt

Inlägg: 13

Hej,

Hos oss kan du hyra webbutiker, och betalar då bara låg månadskostnad. Då ingår både webbhotell samt support via e-post & telefon.

Titta gärna in på vår hemsida - www.starweb.se


=> Vet inte om vi är "bäst", men vi håller hög kvalitet och på butikerna och supporten, till bra priser. Besök gärna också några av våra referensbutiker.

Mvh
Johan, Starweb.se

Mvh
Johan på Starweb.se - Ehandelslösningar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-05-31, kl 18:47

username

Christian
Baarsen

Inlägg: 9

Jag ligger nu i startgropen för ett nytt företags projekt. Vi kommer framförallt att inrikta oss på e-business och då erbjuda tjänster som e-butiker med mer. Vi kommer att lägga ner stor tonvikt på design, och företagsprofilering i alla projekt.

I nuläget samarbetar vi med ett flertal designproducenter runt omkring i Norden. Vi har lyckats sätta ihop ett kraftfullt samarbete som möjliggör lägre priser med mycket höga standarder. Våra kunder måste känna att deras konsumenter är bekväma på deras webbplats, allt för att effektivisera webbshoppen till det yttersta.

Med vänlig hälsning,
Christian

[email protected]
(tillfällig adress för att undvika spambottar)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-06-03, kl 09:19

Lidström

Lidström

Inlägg: 6

Hej!

Jag jobbar på ett webföretag i umeå som har "färdiga" webshoppar med tillhörande administrationssystem, som jag tycker fungerar mycket bra. Vi håller i skrivande stund även på med ett betalsystem, så man kan betala med kort direkt via internet. Detta kommer att vara klart inom kort. Vi har även mycket rimliga priser... Om detta låter intressant för någon, hör gärna av er om ni har några frågor på direktnummer 090 - 711 745 eller mail [email protected]

Jag har även planer på att starta en egen webshop då jag har tänkt använda vår shop, så jag är även intresserad av att komma i kontakt med designers/klädmärken m fl. Inriktningen kommer att vara street/urban/rock n roll och vi kommer mest att sälja t-shirts/sweats/hoods, men förhoppsningsvis även kepsar och byxor så småningom.

Hör jättegärna av er till mig ang. tips, kontaktknytande eller vad som helst..

MvH
Nils
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-06-06, kl 15:50

username

Niklas
Munch

Inlägg: 10

Jag tycker helt klart att oscommerce.com är bäst. Gratis och himla bra support (på forumet)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat